Dream life- Kapitel 6

Utan att Justin eller Rayan viste bokade jag biljetten till London. Jag var tvungen och åka dit och träffa Harry. Min famillj stannade i New York. Jag åkte ner till Flygplatsen med Ellen. Och efter 2 timmar var jag framme i London. Jag åkte upp till killarnas hus och knakade på.

’’Knak, knak’’

.

Harry öppnade dörren och jag såg hur glad han blev. Han gröna ögon kollade upp på mig och han bara log och sa.

’’Du kom hitt’’ han gav mig en kyss.

.

Jag bestämde mig och inte berätta för han om det som hände med Justin. Jag ville inte ha nån kontakt med honom heller just nu. Harry bestämde att vi skulle ut på bio och se på nån film. Jag tog på mig enkla kläder det såg så så fint men enkelt ut. Harry ställde sig och sa.

.

’’Vad fin du var dag’’

’’Aww’ sa jag och kysste han läppar. Det var nog det jag saknade men så fort jag kysste Harry tänkte jag på Justin. Kunde jag vart kär i Justin? Kunde det vara sant.

.

Filmen var bra och jag glömde Justin helt och hållet, Harry fick mig och må bra han fick mig och le. Harry berätta också en grej som skulle ske under nästa veckan.

.

’’Cher, jag fick biljetter ifrån Justin tills hans konsert här i London, och jag vill gå med dig’’ Va skojade han med mig. Jag som inte ville träffa Justin, jag fejkade leendet och svara.

’’Ja , vist kul och träffa Justin’’

.

>>konsertet<<

.

>>Justin’s perspektiv<<

.

Det ända jag tänkte på var Cher. Varför lämna hon oss utan att säga nåt? Vad hon sur, eller arg kanske? Jag viste bara att jag behövde snacka med henne.

.

One Tim den började konsertet med. Jag ville veta om Cher och Harry var här. Jag hoppades på det Sara kom och gav mig kram och sa.

.

’’Du är bäst du klarar det’’ Hon märkte att jag saknade Cher och att jag var inte hel utan henne’’

.

>>Cher’s perspektiv<<

.

Jag skulle nu höra hans låt.  Han börja sjunga One Time och jag börja le som bara den , när jag hörde ’’when i meet you girl my heart went knock-knock’’ börja mitt hjärta slå snabare. Han kollade runt i publiken det kändes som om han lätta efter nån. Harry kollade på mig och frågade.

.

’’Vad tycker du om det’’ Jag tyckte inte om att ljuga för han men bara fejk skrattade och sa.

’’Han är ju underbart duktig’’

.

>>Justin’s perspektiv<<

.

När one less lonely girl skulle komma. Bestämde, jag att jag vill att Cher skulle blir det för en kväll. Sara drog ner till Publiken och lättade upp Cher.

.

>>Cher’s perspektiv<<

.

Sara kom fram till mig och undrade om jag skulle vilja bli ’’one less lonely girl’’ Jag kunde inte tacka nej, lixom det är Justin det är han Jag var kär i(eller det kändes som det). Jag lämnade Harry och skadandes gick jag mot back stage. Justin dansare tog tag i min hand och jag fick sätta sig på en pal mitt uppe på scenen.

.

Jag skulle mötta Justin öga mot öga. Han klev fram med blommor i handen och kollade på mig och slutade sjunga. Nej vad gör han nu, jag började viska’’ Kom igen du kan ’’. Han kollade på mig och sa i miken.

.

’’Det är Cher och hon är en tjej jag inte kan leva utan’’  Sa han det? Eller drömmer jag bara. Jag kollade på han och log som bara den. Justin upprepade sig en gång till.

.

’’Det är Cher och hon är en tjej jag inte kan leva utan’’ Alla började applådera, vad skulle jag göra nu. Harry var nere i publiken och jag var uppe på scenen med Justin Bieber. Mitt hjärta började slå ännu en gång snabbare. Jag kollade på han och reste mig upp och kramade honom.

.

.

>>Harry’s perspektiv<<

Kramade hon homon? eller såg jag bara fel. Va det nåt emellan dom två? Varför kramade hon han asså jag blev stressad.  Gillade hon inte mig längre. Jag ställde mig upp och gick där ifrån. Men jag fick syn på Cher hon sprang fram till mig och försakte prata med det ända jag hörde var ’’blablabla’’ Va var det hon sa?

.

.

Okej nu kommer det mer spännande hihi snart blir det kul kommentera :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback