Dream life- Kapitel 3

Jag hade precis blivit kyssat av Harry Styles. Jag drog mig bak och kollade på han samtidigt som jag bara stag där som en frågetecken. Han kollar på mig och säger snabbt ’’Jag ville inte förlåt’’ jag måste andas snabbt och svara med bara vad. Jag viste inte vad jag skulle svara till han men vågar upp mig och säger.

.

’’Harry, det gör inget’’ Lutar mig framtill han och viskar ’’Det var som en magi’’ han blir röd om kinder och kramar om mig. Rayan insåg att vi stag fram för alla paparazzi och kramades, han fick en panik ryk och började skrika.

.

’’Vad har jag sagt om det med kramas’’  Harry värkar inte orka mer och svarar.

’’Rayan seriöst sluta, krama kan vi väll göra’’

.

.

En bil hämtade oss ner till hotellet. Jag och Harry fick en apartament med 2 sovrum, storrummet och 2 toaletter. Rayan bodde med Sara bredvid oss. Innan jag skulle sova loggade jag in på twitter och såg att Justin hade skrivit om mig och Harry. Jag stängde twitter och la mig på sängen och kollade på tv. Då knakar det på dörren.

.

’’Cher får jag komma in’’ Hör jag Harry säga.

’’Harry, kom in haha’’ Skrattar jag nervöst.

.

.

Harry lägger sig bredvid mig och tar ut en paket med godis ur fickan. Jag kollar på han och börjar skratta.

.

’’Vad är det’’ frågar han och börjar skratta.

’’Du är söt, ge mig lite’’

.

Vi börjar äta och skratta, Harry säger att han bara behövde ge mig en kyss. Efter nån kvart somnade Harry bredvid mig jag orkade inte resa mig och somnade bredvid han.

.

.

>>Morgonen Rayan’s persåektiv<<

.

Cher och Harry skulle åka och träffa Justin idag. Jag smsa dom men ingen svara. Bra att jag hade extra nycklar till deras Apartament. Jag och Sara gick in till Harrys rum men ingen var där. Har han vaknat så gick jag till Chers rum och ser att båda dom ligger i Chers säng.

.

’’Vad gjorde ni inat?’’ Frågade jag dom, Cher lyfte upp huvud och kollade upp på mig.

’’Oj hej Rayan, inget Harry somnade hos mig igår kväll’’ Då springer Sara med en skvaller tidning till oss och skriker.

’’OMG Harry och Cher är i tidningen’’ Hon visar första sidan med texten ’’Dom är ett par’’ och en bild på dom när det kysses.

.

.

>>Cher’s persåektiv<<

.

Jag viste inte att det fanns paparazzi och att de fick kort på oss när han kysste mig.  Rayan värka ju sjukt arg. Harry kollade bara genom tidningen och log.

.

’’Sluta le din tönt, nu tror alla att ni är tillsammans’’

’’Men Rayan, vem har sagt att vi inte är tillsammans?’’ säger Harry.

’’Är ni tillsammans? då får ni säga det i intervju idag kväll’’ Och då går han ut.

.

’’Harry är vi tillsammans?’’ Frågar jag och kollar på han.

’’Cher vill du bli min tjej?’’ han frågade och började fixa sig för bilen som vi skulle åka till studio kom om nån kvart.

.

Vad händer under Studio besöket? Vill ni veta det? Får jag 3 kommentar skriver jag en till kapitel idag :D

 




Kommentarer
Mathilda

jättebra!! <3 :D

2012-03-10 @ 22:08:16
Olivia

Sv: Tack :D Jättebra kapitel här med!

2012-03-11 @ 11:49:53 | http://onedmoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback