Dream life- Kapitel 2

New york var det första vi fick landa i. Trots att jag hade familj i USA så har jag aldrig vart här. Harry ställer sig bredvid mig och frågar ’’Hur många väskor har du?’’ det kändes pinsamt och svara men jag måste ’’haha(skrattar jag nervös) jag har 5 väskor’’ han ler och viskar nåt till Rayan. Då kommer det en kille, jag har aldrig sätt han för. Han tar tag i alla våra väskor och lägger dom på en vagn. Rayan kommer fram till mig och säger.

.

’’Cher nu får du ta tag om Harry, för det är väldigt mycket fans utanför flygplatsen. Så en vakt och2 poliser går ut med er’’ Va? Var vi så kända i själva Usa, det kunde inte vara sant. Jag tänkte lite och svarade

’’A okej’’ Polisen tar tag i min handled och den andra polisen gör det samma med Harry. Vi går ut, jag skulle aldrig tro men helt seriöst var det kanske 700 fans bara i själva flygplatsen. Jag hör visa sjunga våran låt och en tjej springer fram till mig och kramar om mig. Då släpper jag polisen, flickan var cancer sjuk jag tar tag i henne och kramar om henne. Då ser jag alla lampor blinka, skojar ni med mig är det paparazzi här också. Vi går vidare, kommer fram till en bil som ska köra oss till första intervju.

.

.

Jag och Harry får inte hålla på och kramas och sånt från våran manager. Han säger att folk han tro att vi är par , han säger alltid ’’När ni kommer ut med att ni är par, då kan ni kramas’’ men jag och Harry brukade strunta i det. Så visa gånger var tidnings artiklar ’’ Det nya sexigaste paret’’ osv. Harry kollar på mig och frågar.

.

’’Hur känns det och veta att du har så många fans?’’

’’Jag trodde att det skulle kanske stå 10 personer eller så, men inte 700’’

’’Cher, det bara början jag minns när vi med One Direction var första gången i Sverige vi trodde inte heller att så många viste vem vi var’’

’’Det spelar ingen roll just nu, jag vill bara ha kul’’ Säger jag och kramar han. Ibland till och med trodde Rayan att jag och Harry var tillsammans.

.

.

Bilen stannar och en kvinna går in i bilen, hon sätter sig bredvid mig och Harry och säger ’’Hej Sara heter jag, och jag är Rayans tjej samtidigt som jag är Justins manager’’. Harry kollar på mig jag kollar på han och vi säger hej. Rayan går in till bilen och bilen börjar åka. Han kramar Sara och säger.

.

’’Okej nu ska ni träffa Justin Bieber, där kommer ni vara med i en tv intervju och ni får inte kramas’’ Harry blev så sur på Rayan att han bara sukade.

.

Andas Cher.. tänkte jag för mig själv nu ska jag få träffa Justin Bieber det inte ofta sånt händer. Bilen stannar vi går in till tv-studio och där blir vi sminkade och fixade. Jag fick på mig ett par spetsiga shorts med en stor stickat tröja. Harry fick på sig väldigt manliga kläder svarta jeans, randig t-shirt och kavaj. Han var så snygg. Precis innan vi skulle stiga upp på scenen, gav han mig en mjuk puss på kinden och viskade ’’Ta det lugnt bara’’

.

.

Man hörde hur publiken skräck, av när Justin Bieber kom in. Och man hörde när Justin pratade om mig. Show ledaren ropade upp våra namn vi gick in. Justin kramade om mig och sa ’’ Du ser så fin ut’’ och vi satte oss.

.

.

>>Tv-showen<<

’’Hej vi har med oss Cher och Harry Styles, dom två nya topp kändisar just nu’’ Så show ledaren.

’’Hej’’ svarade vi.

’’Vi kan väll börja med att, Du Cher hur började din kariär?’’ frågade hon, och då avbrott Justin.

’’Youtube, som mig . Jag och Alfredo hittade henne’’

’’Så det är tack vare Justin du är vem du är just nu’’ Frågade hon.

’’Ja det är nog tack vare Justin att det blev som det blev, men jag tycker nog också att Harry gjorde stor insats och spelade in låt med mig’’ Harry kollade på mig och tog tag i min hand i smyg.

’’Ja juste för låten ni spelade in heter You are always be there, väldig fin låt lått oss höra den nu’’ som hon sa sätte hon på den.

.

’’Enlig Engelska tidningar, är du och Harry tillsammans är det sant?’’ Justin kollar på mig och svarar.

’’Jag kan väll säga så, Cher och Harry är bara väldigt bra vänner. Just nu är det inget mellan dom’’ Hon kollar på oss och säger.

’’Så det är inget mellan er som Justin säger’’ Harry tar insats och svarar.

’’Nej, inte just nu men jag tycker om Cher..’’

.

Showen pågår typ tio minuter till och sen säger hon.

’’Ja då hade vi med oss nya stjärnor denna veckan, om 2 veckor kommer samma stjärnor hit igen, Puss och kram hej’’

.

.

Jag släpper Harry hand och gick fram till Justin. Harry börjar skratta och säger ’’ Sa du lämna mig för han nu också’’ jag kollar och viskar ’’ Nej, du är ju min föraltid’’. Justin säger en gång till ’’Vad fin du ser ut’’ jag börjar skratta.

.

.

’’Tack Justin, du är också jätte fin’’

’’Ej sluta hålla på med min brud’’ skriker Harry och skrattar.

Justin ler och viskar till mig ’’din brud haha’’

’’Föresten Cher, imorgon ska vi spela in en liten låt i min Studio vid namnet ’’Call me Maybe’’ är du på?’’ frågar Justin, den låten vi skulle spela in va en cover på en av mina favorit låtar.

’’Ja hare gud ja’’ Justin hälsade hej då och gick.

.

.

’’Harry my lover!’’ Sa jag och gick mott Harry, det tog inte en minut innan hans läppar nödda minna läppar. Det var en magi, men varför kysste han mig jag luta mig bak och ståg där som en frågetecken…….

 




Kommentarer
Mathilda

wow gryymt! <3

2012-03-10 @ 11:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback