Novell del 8 by Daria

>>Cassies perspektiv<<
.
Megan är en trevlig tjej.Vi har vart vänner sen hon flytada till London.Jag kan bara säga att det med hennes mamma att hon ska flyta måste få henne må dålig. Megan är en känslig tjej hoppas hon klarar av det. Jag och Meg ska gyma nu så ja .
.
.
.
>>Gym<<
-Cassi du anar inte hur sur jag är.
-Jag forstår inte hur de kan flyta så långt bort.
-Seriöst Canada. Hur kan mamma göra nåt sånt.
-Varför flytar dom ens?
-Ja mamma lärde känna en man som bor i Canada .
-Oh jaha men hon är kanske glad?
-Om hon är hennes ögon lyser hon ser glad ut. Cassi vi gymar nu snackar sen om det.
.
.
>>Olgas perspektiv<<
.
Det är svårt och flyta till ett nytt ställe. Men jag blev riktig kär i Zack. Han är så manlig och tar han om mig och Elenor . Jag kan tänka mig att Meg inte tål det. Hon va så ledsen när jag och Stefan skilde oss. Hon tål inte heller Stefans nya fru. Hon blev riktig ledsen när Drew föddes. Hon säger aldrig jag har 2 syskon ,hon brukar säga jag har en syster och Drew. Men hon förklarar inte vem Drew är. Hoppas hon kan akceptera det nån gång, skulle bli rikitg glad om hon gjorde det.
.
.
>>Harrys perspektiv<<
.
Megan är en underbar tjej. Jag vet att det är svårt och inte kunna ha sina föreldrar nära sig. Hennes pappa bor ju i New york och nu ska hennes mamma flyta till Canada. Vem har hon kvar i London ju bara mig. Jag vill göra allt så att Meg är glad. Min liv skulle va tom utan henne. Hon gör mig glad, hon gör så att jag har lust och sjunga. Jag längtar så mycket tills Paris resa med henne på måndag.
DET GÅR SEGT MEN VI SÄGER ATT DET BLIR BÄTTRE SEN :) HOPPAS JAG 9AN UTE SNART




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback