Novell del 6 by Daria

>>Studio<<
.
.
Låten som killar skulle spela in heter One thing. Och den är hur underbar som helst. Harry tar och kollar hela tiden på mig och skrattar. Jag blir altid lika glad när Harry sjunger och skrattar till mig. Harrys tur och börja sjunga låten han älskar det. Jag älskar det också. Många timmar i studion det käns så uttåkad,orkar inte sitta. Låten va klar vi ska ta gå och äta ute på stan hade vi tänkt. Killarna springer mitt i Stockholm staden och skrattar. Dom är sjuka. Roliga inte normala pojkar. Men dom är roliga. Min bästavän Daniella bor en kvart ifrån Stockholm och hon skulle hänga med oss lite på stan.
.
.
>>Central Stockholm<<
.
.
Jag har inte sätt Daniella på 2 år. Undra hur tjejen ser ut . Jag har saknat henne hur mycket som hellst. Där går hon oh min hare gud. Hur fin som hellst tjejen är underbar.
.
-Daniella. Springer mot henne och kramar om henne.
-Jag har saknat dig. Visa dig din snyga kille. Blinkar hon med ögat.
-Haha Daniella snälla Harry är ju bara Harry.
-Är han snygg då?
-Ja han är snygg jag älskar han.
-Aww visa mig han då.
.
Killar står och kollar inte fattar nåt vi säger.
-Här ifrån höger har du Niall Zayn Liam Louis och Harry
-Hej. Säger Daniella på Englska
-Oj vad han Zayn är fin då.
-Ja du han är fin men kom vi tar och går på middag.
.
Middag tog inte så långt tid för oss sedan gick vi runt i gammla stan.Som sakt många fans i varje hörn. De små Directioner är så underbara. Hur glada dom blir när nån av killar hälsar på dom eller ge dom en kram.Jag måste verkligen erkänna att deras fans är nog det bästa som finns.
.
.
Imorgon ska vi åka till  London igen. Svårt och lämna Sverige men jag vet att One Direction ska koma hit snart. Jag får självklart hänga med dom hit.
.
Planen har precis börjat flygga klockan är runt halv 4 på morgonen. Liam och Louis spelar tvspel ,Zayn somnade för kanske nån halvtimme sen och Niall är en drömmare han kollar igenom fönster och bara ler.Harry min söta Harry vad gör han ? Jo han sover nästan på min axel jag älskar de. Tiden går vi är snart frame i London. som ni redan vet hatar jag och flyga plan så innan vi ska landa håller Harry om mig hårt och det ord han säger de kommer jag nog altid komma ihåg med den resan.
(Du är allt det bästa som har hänt mig )
.
.
.
London morgon hemma hos Louis och Harry där sov vi alla. Och inna vi hade lagt oss fick jag en armband ifrån Harry med HS på. Ni kan tänka er vad HS betyder. Som sakt på morgonen så kom Cassi så snabt hon bara kunde och då va det en stund bara för Loui och Cassi de fick ut och tog en promenad.
.
.
-Megan?
Juste för er som inte viste mitt namn ja det är Megan.
-Ja
-Nu har jag tid för mig själv och jag skulle vilja åka till Paris
-Vad kul ska ni åka med One Direction?
-Nej jag vill åka med dig på en romantisk vecka.
-Harry jag älskar dig.
VILL NI VETA MER KAN DELL 7 KOMMER UP SNART





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback