Novell del 5 by Daria

Jag tar fram min iphone ur min fickan kollar på den och sen meddelande ifrån Harry. Jag läste meddelandet och ringer upp han direkt. Han skulle åka till Sverige och spela in 3 låtar tillsamans med One Direction, och han undrade om jag inte skulle vilja hänga med. Varför inte tänkte jag Sverige min hemland där vill jag åka. Killar åkte med privat flygplan så jag va verkligen mer stresad än vanligt. Gillar inte och flygga plan. Ja killar är ju väll kända i Sverige och jag har ingen aning om nån vet vem jag är där?
Planet har landat på Arlanda i Stockholm klockan va runt kvart i tolv på kvällen. Vi går av och vad ser jag där vid gånger små tjejer som skriker One Directiton. Ja vad kan jag säga vi går av och börjar ta oss mott bilen vi skulle med och där springer det en tjej och skriker( Vi älskar er killar ) Hur underbart som helst. Killar ger autografer och sen går vi.
-i bilen-
-Hur käns det och vara med harry i Sverige. Frågar Zayn dumt
-Ja du det käns skönt jag är glad att jag är med er alla.
-Ja hur söt som helst är du. Säger Louis
-Killar ta det lungt imorgon ska vi spela in nya låten vi måste ta det lungt och lägga oss snabt.Säger Harry snabt
Frama hotellet. Sover jag med Harry i samma rum . Och resten av killar har en rum var. Hela naten lång låg jag och snackade och myste med Harry .
-Jag vill verkligen visa dig för mina Svenska fans.
-Vill du det dom känner mig säkert inte.
-Gör dom säkert alla har ju skrivit om oss.
-Tror du det?
-Ja älskar dig. Och så kramar han mig .
På morgonen. Innan killar skulle gå till Studion tog jag Harry och Niall till stan och kolla i Stockholm.Harry och jag såg 2 tjejer på runt 15 år som kom och frågade om de kunde ta kort med oss. Vi började prata med tjejrna . Och det roliga va att de viste vem jag var. Paparazi gick runt och tog kort på mig Niall och Harry . Så mycket tjejer i varje hörn. Men det var bara bra för killar. Vi tog och åt på Pizza Hut och sen börja vi gå mot Studion....
DEL 6 UTE SNART



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback