Novell del 17 by Daria

Vi satt i det blå/vita planet allt gick som det skulle. Privat plan är det hur kul som helst och flyga med. Killar ville ha det lite trevligt så de satte på ’’Call me maybe - Carly rae jepsen’’den låten får mig och må bra. Alla börjar dansa och hoppar till Liam filmar oss har bara så kul.

.

.

>>Zayn’s perspektiv <<

.

Megans kompis Demi ser så himla snäll ut undra om ja skulle kunna få chanser med henne. Jag kollar smått upp mot Demi och ler. Demi kollar snabbt mot mig och börjar skratta.

.

.

>>Demi’s Perspektiv<<

.

Zayn är ju underbar kille. Jag ser inte för det messta att han är en av de från One Direction. Men jag ser att han är underbar han ler mot mig och skrattar hela tiden. Jag kanske ska börja snacka med han eller nåt.

.

Jag kommer snabbt mot Zayn och säger

-Hej Zayn hur känns resan ?

-Hej Demi ja det är lugnt bara att jag tröt.

-Jaha Zayn skulle inte du vilja hänga med mig ut i LA

-Ja jag tänkte fråga det men du av först vist kan vi gå.

.

.

>> Megan’s perspektiv<<

.

Jag satte mi bredvid Harry och började sjunga på Hit the Lights med Selena Gomez.

.

-Haha du är söt Megan. Kollade han upp på mig och börja le.

-Haha Harry. Vi är snart framme i LA jag längtar så mycket med att få kunna sola och bada.

.

Planet skulle landa och som vanligt började jag hålla Harrys hand och små gråta. Så är det så är mitt liv varje gång jag åker flygplan.

.

.

>>Framme i La<<

.

Klockan är runt halv 15 och vi landar på en fin flygplats i LA. Allting många fans som står utan för platsen vi ska gå av på. Harry tar mitt hand och går av från planet och går mot gången vi ska gå  på. Paparazzi står och fotar oss. Harry håller min hand och bara ler mot paparazzi. Louis håller Cassie i sin famn och pussar henne på pannan. Och Zayn med Demi små pratar. Niall går där men sin gitarr och Liam går med Sofia min andra vän.

.

Vi kommer fram till bussen som ska ta oss mott hotellet vi ska bo på. Och där står inte minde än runt 100 fans. Bil chauffören frågar om han ska köra bilen. Killarna sa att dom ville träffa fansen och att vi skulle köra vanligt.

.

>>Harry’s perspektiv<<

Jag älskar mina fans men ibland känns det jobbigt när ja är med Meg och alla fans vill kramas och så. Men just nu vill vi ju träffa fansen.

.

Alla Fansen ville ta kort med oss och det kändes verkligen bra. Efter en stund gick vi in i hotellet och där hade vi ju våran egen pol. Megan ville direkt gå och bada. Så vi gick ner.

.

-Kolla Megan där är ju havet.

-Oh Seriöst jag vill så gärna å dit.

-Megan jag ska stanna här du kan gå med Demi och Cassie.

.

.

>>Megan’s perspektiv<<

Egentligen så ville jag ju spendera tid men Harry fast jag ville ju vara med tjejer också. Jag sprang upp till vårat rum och tog på mig vit kjol och vit stor linne med jeans jacka. Cassie hade på sig jeans short mörkblå linne och jeans jacka. Under det hade vi båda bikini. Vi tänkte bada i havet vi får ju se om vi vågar.


Del 18 kommer up imorgon tror jag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback