Novell del 16 by Daria

.

Galan började med att vi åkte en egen limo till stället och där träffade vi killar. Killar hade på sig fina kläder första gången jag såg dom sa. Harry kom fram till mig och gav mig en kram direkt efter det kom paparazzi fram till oss och började ta kort på oss alla. Tidningen One of the top kom fram och började fråga.

.

De hade frågat om allt är bra mellan oss. Och då svarade Harry att jag och Harry är värkligen bra vänner och tänker vara med varandra hur länge det bara går. Paparazzi frågar också om vem barnet på bilder i nätet var?

.

-Jo det är Megans bröder

-Är det sant att ni tänker adoptera barn?

-Nej jag tror inte att vi kommer adoptera. Säger jag

-Men vi kanske skaffar egna barn haha. Skrattar Harry

-Så ni vill ha barn med varandra?

-Asså nån gång kanske. Så jag stressad och kollade snabbt på Harry.

-Vi är ju unga så men kanske nån gång.

.

Paparazzi kollade på oss och gick snabbt vidare till Cassie och Louis.  Där hade han också många frågor.

.

-Harry tänk om han kommer skriva om att vi vill ha barn nu.

-Men Megan spelar det nån roll

-haha Harry du är för söt.

.

Harry började le och gav mig en kyss. Där kom flash lampor igen. Och alla tog kort på oss. Efter galan åkte vi på efter fest. Där träffade vi många fler kändisar. Ja det va filmkväll utan för efter fästet så jag och Harry satte oss och kollade på film. Det åkte Titanic jag älskar den filmen så jag satt och myste med Harry.

.

-Vill du åka men mig och One Direction med några av dina vänner till LA

-Ja oh seriöst skojar du LA

-Det vill du eller ?

-Ja Harry ja . Kommer fram och kysser han.

.

Harry kollar genom min mobil och sedan sätter han på One Direction’s skiva. Och börja lyssna. Haha vilken ego tänker man ibland .

.

-Oj va bra musik du har på mobilen. Säger han högt

-Haha din himla ego.

-Puss. Men du vi åker om 3 dagar till LA du måste packa dig och säga hej då till din pappa.

-Ja juste dom åker ju om 2 dagar så det spelar inte så stor roll här.

.

Pappa och Sofia har ju varit och kollat runt i stan och jag ville inte lämna Cody och Drew blev riktig kär i dom.  Men dom måste åka till USA pappa har ju bjudit mig och Harry till dom så vi åker nog förbi dom när vi ska till LA snart. Jag hade bestämt att Cassie , Demi och Alice skulle hänga med till LA. Harry skulle ju åka med hela One direction det kommer nog blir riktig kul.

.

.

>>Fredag på flygplatsen<<

.

Harry hade på sig en vit  t-shirt kavaj vita converse och slitna jeans jag hade på mig tighta jeans med en lilla magtröja och vita converse. Vi satt på flygplanen med tjejer och va kur taggade som helst ..

Del 17 kommer upp snart :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback