Novell del 13 by Daria

.
Kvällen efter Konsertet bestämmde jag Harry och Lou med Cassie att gå ut på fest. Jag gick snabt i det toma rumet på hotellet i Dublin och tog på mig en stikade tröja med tajta jeans och en halsduk släppte ut håret som innan satt uppe i en bulle. Nu kan vi gå kom jag in i rummet där satt Harry och spelade Angrt Birds på sin iphone. Han kollade snabt up och tapade hakan.
.
-Wow..
.
Han ska altid överdriva med att jag ser awesome ut. Innan vi går tar jag på min min nya köpta klockan som jag köpte när jag va i Paris.
.
.
Jag kommer nog aldrig glömma den kvällen. Vi va ju ute i Dublin gator på fredag kör killar den sista konsertet på dne turne.Så vi ska tillbacks till London för och kunna va där.Torsdag morgon vaknade jag och Cassie välldigt fort killarna sov vi bestämde oss för och gå till stan och dricka frapino. Som vi så gjorde vi det. Vi satt inne på nån kaffe i Dublin stan och tog det lungt. Cassie har berättat att den kvällen under festen sa Louis till henne att de måste ta en romantisk vecka nån stans så det glömmer hela bråket mellan dom. Cassie sa att det ska åka till Italien om 2 veckor. Killar åker inte till Usa fören den 24 Februari så ja. Dom hinner nog vara med varandra. Jag och Harry hade tänkt och åka till Harrys hem hos hans föreldrar och vi tänkte träffa min pappa som kommer förbi till London med Drew och han fru. Jag glömmde väll säga att pappas fru hade en son innan och han är jätte söt.Han heter Cody. Så dom ska vi träffa och sen Harrys syster hans mamma för det var verkligen länge sen jag såg dom sist.
.
.
London fredag morgon. Idag ska killar ha den sista konsertet i London. Idag kommer deras drömma bli sann de har släppte en skiva 2 boker en film och som alla Directioner brukar säga ''one band one dream one direction''Ja håller med dom.
.
.
-Meg jag är hur stressad som helst. Säger Harry.
-Nej hjärtat ni har klarat det så många gånger ni klarar det nu .så kramar jag om han
.
Harry börjar gråtta jag känner hur hans tårar rinner ner på mitt axel. Jag kramar om han snabt och ger han en puss på nacken och sen säger jag att han är den enda som får mig och le varje dag.
.
.
Efter Konsertet. Allt gick ju som det skulle ni tar min kille en paus från show time tiden nu ska Harry vara Harry Louis vara Louis hela One Direction ska avslappna hos sina familjen .
Del 14 kommer ut imorgon:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback