Novell del 12 by Daria

London måndag morgon. Solen lyser i mina ögon. Harry ligger på sängen brevid mig. Nino vilar på kudden under sängen han är så liten och mjuk. Om två dagar åker vi med killar till Dublin. Naill's stad hans dröm kommer uppfyllas. Harry öppnar sina vakra gröna ögon och kollar upp på mig och frågar med sin morgon röst om hur länge had hade sovit.
.
-sov jag länge?
-Ja sen vi kom hem har du sovit.
.
Juste glömmde säga att vi kom runt halv 2 på kvällen och som jag har sakt skulle vi flyta ihop. Så Vi kom hem till det nya lägenhet. Vi ska bo här nu. Ja till frukost åt vi corflakes det är ju favorit mat till Harry. Sen tänkte vi gå ut på en lång promenad och träffa Louis och Cassi.Vi kanske äter nån stans ute på stan.
.
.
>>Cassies perspektiv<<
Veckan i London utan Meg kändes så tom. Även om jag va med Louis. Men det händer nåt imellan oss två han ringer inte mig så ofta som för. Måste verkligen göra nåt åt det.Lixom Harry och Meg har det perfekta förhållande som inte jag och louis har. Vi ska ju till Dublin nu på onsdag hoppas alllt blir bra.
.
.
>>Megans perspektiv<<
Jag hörde om allt det med Cassie och Louis får väll reda ut den i Dublin eller nåt. Dagar går tiden rinner iväg bara små shoping på stan med Cassie innan vi åker till Dublin. Jag och Cassie köpte oss ett  Par vans skor med One Direction. Vi tänkte ha på oss dom på konsertet för och överaska killarna.
.
.
Packat och klar för och resa Harry kommer närmare mig och  kysser mig på pannan och säger att han älskar mig.Vi går in till bilen som ska få oss till Dublin. I bilen satt jag och Louis och lekte leken vem som kan räkna flesta lampor. Snacka om bra underhållning. Musiken va på och då kommer låten We found love med Rihanna. Alla sitter i bilen och dansar bra grej liam och upp sin mobil och snabt filmar oss. Det ska upp på twitter säger han.
.
.
Frame i Dublin konsertet ska vara om  3 timmar killarna har backstage träffen med svenska tjejer. Det va 3 tjejer Anna, Matilda och Sofia som vann en tävling. Ifrån Sony musik. Ja iaf de tjejer såg hru söta ut som helst jag hade mina nya one direction skor på mig. Tjejer kommer fram till Harry och börjar prata.
.
.
går fram till alla det tre och börjar prata med dom . Och dom ville ta kort med mig och vi snackade jag va med dom på salen och kollade på konsertet.
DEL 13 KOMMER UT SNART



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback