Novell del 11 by Daria

>>Harrys perspektiv<<
Jag står här med Meg uppe på Eiffeltornet nu eller aldrig jag måste säga det till henne. Men vågar jag allt käns så konstigt att hon inte kan hänga med oss på Usa turne.Jag får fjärilar i magen bara jag tänker på att hon kommer blir ledsen.
.
-Megan jag måste säga en viktig grej till dig.
-Att du älskar mig? jag vet det redan.
-Det också.Du vet turnen vi ska åka på nu i Februari?
-A till Usa.
-Ja jag får inte ta med mig nån.Bara killar ifrån One Direction som får hänga med.
-Är det det. Det spelar ingen roll för mig du vet jag kommer sakna dig sjukt mycket men så länge du är med 1D så är jag inte orolig.
.
Jag trodde hon skulle blir ledsen men nej juste jag har en tjej som är ängel.
.
.
>>Megans perspektiv<<
.
Han trodde verkligen att jag skulle blir ledsen. Men Usa det är så långt bort och jag gillar inte flyga som sakt. Nu är vi på väg till hotell rummet igen. Det är första gången jag får sova i ett rum utan att nån av killar stör varje minut. I hotell rumet lila nino så gav vi hunden namnet hade precis somnat. Harry va inne i dushen och har precis kommit ut han hade på sig ett par gråa mjukis och ingen tröja över.Hans mage jag trodde jag drömmer. Han fick mig och bli galen.Han kommer och lägger sig brevid mig jag ligger i sänger och bloggar på min blogg. Helt plusligt tar harry tag i datan och lägger den på nattbordet. Han kramar om mig hårt och börjar kyssa. Efter en halv timmers mys med världens romantiska kille somnar jag i hans famn .
.
.
Dagar gick Paris va hur fin som helst men imorgon på eftermiddag bär det vidare till London . One Direction ska ha en konser i Dublin onsda kväll och då kommer svenska fansen ditt ska nog ta och va med dom för det mästa fixa lite privata bilder med Harry man får ju vara snäll.
.
DEL  12 KOMMER SNART :) VAD TYCKER NI?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback