Novell del 10 by Daria

Frame i Paris.
.
Vi va frame i Paris. Staden är ju hur underbar som helst. Solen lyser i det fina staden förjan av Februari. Harry har på sig sina  ray ban och går runt med stor lende på läppar. Vi kommer fram till hottelet och går upp till vårat rum. Seriöst rummet är hur fin som helst . Stor säng och allt har brun/bagie färg. Eiffeltornet det va det jag ville se först här i Paris. Vi går bland hunda människor. Kön till eiffeltornet är hur lång som hellst tror man måste vänta i flera timmar.
.
.
-Harry kan inte vi komma hit på kvällen?
-Ja kan vi väll,kom vi går runt på stan.
.
Vi går förbi en djurshop(asså att man kan köpa djur) och vad ser inte jag jo världens sötaste hund.
.
.
-Harry!.Skriker jag till
-a vad händer?
-Kolla på den hunden kom vi går in och kollar på den.
-Meg hunden haha du är söt.
.
Det va en Husky. En lite husky.Det av nog det sötaste jag ahr sätt på länge.Vad jag önskar ha en hund.
-Harry kan inte vi köpa den.Kollar jag upp på Harry och kramar om han
-Du vill ha en hund tillsamans med mig asså?
-Ja en som är både mig och din.
-Kolla bara den ser ut som en varg.Säger jag.
-Vad får jag från dig om vi köper den.
-En puss. Och så ger jag han en puss.
.
Harry kollar med sina stora gröna ögon på mig och sedan kollar han på hunden och igen på mig.
-Vill du verkligen ha den? frågar han igen
-Ja jag vill ha en hund.
-Men då tar vi den. Säger han på engelska till den manen son sålde hunden.
.
Jag kan inte tro på det att jag och Harry har en hund tillsamans.Jag tar hunden på kopel och sen stiger vi ut ifrån affären. Första man får syn på är en paparazi. Han tar spontant kort på mig och Harry och våran ny köpta vän.Frågan är ju bara hur fort alla kommer få reda på att vi köpte en hund.Nu går vi till Eiffeltornet igen klockan är runt åtta och det är mörkt i Paris. Bara massor med ljus som lyser ifrån Eiffeltornet . Den känslan som uppstår när man är på toppen av Eiffeltornet med världens snyggaste kille.
.
.
>>Harrys persektiv<<
Här står jag och kollar i Megans ögon. Det fina bruna ögon.jag vill säga det till henne men vågar inte. Tror hon skulle bara ta det ila upp....
Del 11 UTE SNART




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback