Novell del 2 by Daria

Nu sitter vi i mitt rum med kaffe i handen och tänker vad som skulle se bäst ut på Cassie
-Vill du verkligen att han ska bli kär i dig?
- Ja klart jag vill har du inte sätt hur han ser ut?
Jag tänkte för mig klart jag vet det är ju Harrys vän men hehe jag sa aldrig det till henne.
-Jag vet vad jag ska göra men du måste lita på mig. Gör du det?
- Ja gör vad du vill. Säger hon men jag vet att hon inte är säker.
Jag hade fixad hennes smink håret och nu va bara outfiten kvar. Cassi är en lagom smal tjej med fin midja och nu är det ganska så kallt ute så jag tog. Par snygga gammla jeans som min mamma hade för länge sen dom är hur fina som helst,en glitrig line och fin kofta. Cassi är ingen tjej som gillar gå i klakskor men jag tvingade henne.
Klockan närmar sig 20.00
-Cassi jag tar och ringer Taxi så vi hinner.
-Ja gör det.
Taxin kom självklart försent vi tog på oss allt och började åka mot killar.Jag får en sms ifrån Harry han frågar om vi är på vägen och att han saknar mig. Jag kunde inte ha en sötare kille än han.Vi kom fram till killar nån kvart över 21. Killar bor en halv timme ifrån oss. Jag ser på Cassi att hon inte är säker
-Vad är det ?
-Inget jag bara rädd att han kommer inte tycka om mig.
-Klart han gör det annars skulle han inte bjuda oss.
Cassi tog det lungt. Dörren öppnas och Louis kramar Cassi dom kollar så söt på varandra hur glada som helst. De går in i rummet och Harry kommer fram till mig med rosor han är så söt med hans fina lende. Jag är kär på riktigt.
-Fina blommor till min fina princesa.
-Du är för söt.Kommer fram till han och ger han en kyss
Killar hade fixat maten och musiken så vi myste. Jag kom på iden att man kan kolla på film. I filmen märkte jag och Harry att Lou och Cass hade somnat i varandras armar. Hur gulligt som helst. vi sov över hos killar den natten.
DEL 3 KOMMER SNART




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback