Novell del 33 by Daria

Harry tar tag i mina höfter. Drar mig till sig. Jag sätter mig på han och vi börjar kyss varandra. Jag håller Harrys mage. Vi kysser varandra, han är så sexig.

.

Då knakar det på dörren. Harry kollar på mig säger.

.

’’Nej jag öppnar inte’’ och kysser mig.

’’Harry vi måste’’

’’Men Megan jag vill ha kul med dig ju’’ säger han och lutar mig bok.

.

Jag drar bort han och säger ’’Harry jag går och öppnar kläd på dig’’ han kollar på mig och säger ’’Lova att jag ska få senare’’ jag bara skrattade och sa ’’Ja jag lovar’’

.

Jag ställer mig upp tar på mig några byxor som ligger nära. Jag stiger upp till dörren kollar ut och öppnar.

.

’’Sara vad gör du här?’’ frågar jag .

’’Jag vill se England, viste bara att ni bodde här.’’

’’Sara, men du kan ju inte bo här vi har bara 2 rum här’’

’’Fast ne jag vill inte bo här men ville hälsa’’

’’Klockan är halv elva’’ Jag ropar på Harry.

’’A vad är det, Vad gör du Sara här’’ kollar han på henne och gapar.

’’Jag kom och hälsa’’

.

Harry lutar sig mott mig och viskar  ’’Hon ska komma när vi skulle ha’’ Jag kysser han på kinden och börjar skratta.

.

’’Haha Sara, vi måste sova för att killarna spelar in en ny låt imorgon’’

’’A vist jag ville bara säga hej ’’ Hon kramar om oss och går.

.

Jag stänger dörren. Harry tar tag i mitt hand och säger ’’Vill du nu?’’ Jag kollar på han och säger ’’Harry ni ska spela in imorgon, kan inte vi ta det imorgon?’’ han kollar på mig tar tag i mitt andra hand och säger ’’ Ju bara du vill så blir allt bra, du vet det inte så att vi måste vi båda måste vilja’’ . Jag kollar på han och kysser honom.

.

.

Vi la oss i sängen och somnade. Jag vaknade kollade på mobilen. Jag hade fått sms av Sara om att hon ville se London. Killarna skulle ändå spela in en ny låt. Så jag kunde ändå träffa Sara på stan. Jag väckte Harry och sa ’’Harru vakna ni ska till studio’’ han kollade på mig och säger ’’Ja juste hjärtat, vad gör du idag då’’ Jag förklara för han att jag skulle träffa Sara.

.

.

Han tog på sig och åkte ner till Studio. Vad ska jag ha på mig tänkte jag. Men till slut blev det att jag tog på mig ljusa jeans , vitt stor linne en rosa kavaj och min ur snygga halsduk som var panter mönstrat.

.

.

Jag tog på mig och gick ner till taxin. Jag måste nog ta och skaffa mig körkort.

.

.

>>Sara’s perspektiv<<

.

Undra vad Harry och Megan gjorde igår. Dom såg så röda ut. Men bra att jag och Megan kan vara med varandra idag i London. Jag såg Megan gå ifrån taxin , hon är alltid så fin. Jag kollar på henne och kramar om henne.

’’Megan va fin du är’’säger jag

’’aww kolla på dig då du är ur snygg du med ’’

’’Vad ska vi se idag’’ frågar jag.

’’Du vill säkert åka till London eye eller nåt’’

.

.

Vi gick runt hela London nästan. Jag ska nog åka till Canada till Megans mamma om 2 dagar för och hälsa där min mamma är hos dom just nu.

.

.

>>Megan’s perspektiv<<

.

Jag hälsade hej då till Sara för att jag och Harry ska åka ner till Sverige hälsa på min mormor. Nu till veckan. Innan det har jag ju lovat Harry en grej. Undra när det kommer bli snat.

.

Den va kort men bjuder på en till idag senare på dagen ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback