Novell del 32 by Daria

Veckorna i Usa gick, turnén var en succé.  Killarna sålde ut biljeter på bara 5 minuter. Dom var tillbaks i London. Jag hade stannat hos mamma i Canada i en vecka med Ida. Ida och Zayn va tillsammans. Hon skulle flyta till London så vi packade henne sa hej då till mamma och skulle åka till London idag. Flyget gick bra vi var framme i London. Zayn hämtade upp Ida dom åkte hem till Zayn. Där ser jag Harry, han står med nino. Jag blev riktig glad att Harry hämtade upp mig.

.

’’Hej min älskling’’ säger han och kysser mig.

’’Hej hjärtat’’ säger jag och går ner på knä och kramar nino.

’’Hej min lilla vove, ja vem är det som är så söt’’ Säger jag och börjar leka med han.

.

Vi sätter oss på Harrys bil. Harn höjer radion jag hör Hey, I just met you,and this is crazy,but here's my number,so call me, maybe?. Ja det va min favorit låt Call me maybe med  Carly rae jepsen. Vi börjar små dansa. Han ler jag tar fram mobilen fotar och lägger upp med texten ’’so happy he is when he sees me’’.

.

’’Åh vi är snart framme i mitt fina hus’’

’’Ja gumman det av så tomt utan dig’’

.

Vi kom fram till huset. Jag och Harry kliver upp för trappar. Kliver in i det vit/beigea rum. Jag ser mig om kring det luktar fräscht. Jag sätter mig på soffan tar upp macen och loggar in på skype. Jag fick direkt en meddelande ifrån Sofia.

.

’’Hej jag Liam Zayn och Ida är hos oss vill ni komma över’’

’’Hej Sofia, Inte just nu Emma och Niall ska komma hit om nån minut’’

’’Men ni kan väll komma över alla’’

’’Jag tror inte just nu, Louis ska visa för oss Maria så vi lär känna henne’’

’’Jaha hälsa henne, och Louis’’

’’Jag sa göra det , puss och kram på er’’

.

Det knakar på dörren jag hör Harry skrika.

.

’’Jag öppnar!’’

’’Okej’’ säger jag till han.

.

Det var Louis med Maria. Maria var en ljus blond tjej, hon var väldigt fin i ansiktet. Hon stärkte ut armen och säger .

.

’’Hej jag heter Maria, kul och träffas’’

’’Hej Maria, Megan heter jag’’

’’Jag vet , Louis har pratat om dig och Harry. Plus att jag såg bilder på er en gång på internätt’’

.

.

Maria var annorlunda än Cassie. Maria var snäll, hon värkar gillar Louis mycket. Han gillade henne, dom satt och kramade varandra och då knakade det på dörren.

.

Jag gick och öppnade där stag Niall och Emma. I för sig flyttade Emma till Niall. För bodde Louis och Harry tillsammans men eftersom jag köpte hus flyttade vi dit. Louis bodde kvar på gamla lägenheten med Maria.  Sofia och Liam bor ju också tillsammans nu. Och Zayn med Ida.

.

.

Vi sätter oss och kollar på film. Efter det säger Emma att dom måste dra. Då säger Sofia att det ocks går för klockan är sen. Vi hälsade hej då, och stängde dörren. Jag tog snabb en dusch .

.

Jag stiger ut ifrån duschen och hör Harry ropa.

.

’’Megan kom till sovrummet, om jag inte kunde ha kul med dig igår vill jag ha kul nu’’

.

Haha Harry är alltid lika rolig, han med han snuskiga tankar.

.

’’Jag kommer älskling’’ Skriker jag till.

.

Jag tar på mig hans stora Ramones t-shirt och går in till rummet. Harrys ögon kollar på mig från tån till top och säger.

.

’’I natt ska vi har kul’’ Samtidigt som han tar tag i mitt höft.

.

.

Vad händer mellan Megan och Harry. Det får ni veta snart :D hehe kommatera :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback