Novell del 24 by Daria

Hollywood. När jag var liten hade jag drömmar om att få ställa mig under Hollywood skylten och ta kort på mig. Zack ringde mig igår kväll och så att mamma hade fött en frisk flicka på 56cm och 3,56kg. Hon verka så söt som han hade beskrivit han hade sickat ett foto på mamma och henne åh vad jag längtar. Under Hollywood besöket hängde Harry mycket med Niall. Jag kände inte Niall så väll men han värka ju hur snäll som helst. Vi va ju med han i Sverige och hängde lite i London. Niall älskar och spela gittar han är en av dom som kan spela nån instrument. Min lilla Harry kan bara blåsa i en pipa. Gulle barn.

.

.

>>Niall’s perspektvi<<

.

.

Megan verkar väldig gullig tjej. Hon är nog den perfekta tjejen för Harry. Harry är ingen söt unge som inte har gjort nåt dålig innan Megan va han med en tjej som hette Mia och hon förstörde Harry helt och hållet. Men sen när dom gjorde slut blev Harry lite mer lugn kille. Fast ne han är inte lugn nån stans. Forever young säger jag bara.

.

.

>>Megan’s perspektiv<<

.

.

Jag undrar om vi ska bara sitta här i hotell barret och dricka hela dagen jag får ju ta ut killarna och se Hollywood.

.

’’Harry kan inte vi få gå och se Hollywood skylten?’’ frågar jag och ler mot han .

’’Kan vi väll’’ Säger han med din underbara röst.

’’Vill du Niall följa med oss?’’ Skriker jag genom hela hallen.

’’Jo jag hänger med er’’ Skriker han tillbacks.

.

.

Harry ringer upp en Taxi som ska köra oss till skylten.  Taxin kommer och Harry öppnar bil dörren för mig och säger’’ Gå in madam ’’Och skrattar. Det tar bara några minuter innan vi är framme. Jag ser den snygga skylten kolla på Harry och ger han en puss.

.

.

’’Varför får jag den’’ frågar han.

’’Du gör så att mina barn drömmen blir sant’’

’’Haha ser du Harry du gör henne hel’’ Säger Niall

’’Ts Niall det är hon som gör mig hel’’ kollar han med en sur min på Niall.

’’Du är så söt älskling’’ säger jag och ger honom en puss.

.

.

Jag ställer mig uppe under skylten och tar upp mobilen fotar den och sickar till mamma med texten’’Fucking LA’’ får svaret ifrån mamma det står’’ baby girl should be named Jasmine ’’.Mamma gav nog dom sötaste namnet till sina barn jag Megan min syra Elenor och lillen Jasmine. Ni ser i min familj har ingen av oss normala namn. Pappas son heter ju Drew. Jag är så glad att få ha en till bebis i min familj.

.

.

Hollywood skylten är upp för mig jag kollar mot killar och säger’’ Kom igen Harry vi tar bilder ’’ han kollar på mig ger sin iphone till Niall och säger att han ska ta kort. Vi ställer oss och pussar varandra Niall tar bild och twittrar den direkt med texten’’ Hollywood with best girlfriend’’ Sen säger han

.

.

’’Jag vill också ha sån kort med Harry’’ och skrattar.

’’haha kom Niall min baby’’ Säger Harry och ler.

’’Haha killar ni är sjuka’’ säger jag och tar tag i iphonen.

.

Killarna kramar om varandra på skoj och lägger huvud så som om de kysses haha. Jag tar kort och twittrar.’’hmm or is it my girlfriend’’.

.

.

Vi fotade ganska en lång tid sen säger Niall’’ Vi måste gå snart vi lovade ju Big time rush och festa med dom ikväll’’. Harry kollar på han och tar tag i sin hand och ser på klockan. Klockan var runt halv 19 och vi skulle mötast runt halv 21. Jag ringde upp taxi och en 10 minuter efter satt vi i bilen på vägen till hotellet.

.

.

Vi byte om. LA va det varmt så jag körde på en kjol med nån fin oversize tröja och klack skor till det. Vi skulle träffa Big time rush och gå vidare till nån natt klub i LA.

.

.

Tänk om vi får träffa nån kändis här. Jag skulle blir överlycklig. Tänk om vi är på samma natt klub som Miley Cyrus. Jag som är stor fan av henne.

.

.

Vad händer i nästa del kommer Megan träffa Miley Cyrus, kommer Zayns och Idas förhålande hålla och kommer Niall hitta sin dröm tjej? Det får ni imorgon :D hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback