Novell del 22 by Daria

Det va varm dag i Now york jag och Ida tog på oss mjukis kläder för och kunna mysa med killar innan. Som vanligt skulle killar ha en back stage med fansen just nu hade dom en turne med Big time rush. Så båda fansen skulle träffas där. En gäng tjejer kommer fram till mig Harry och Lou och frågar om de kan ta kort med dom . Ja självklart tjejer blir alltid lika glada när dom får ta kort med min kille och Lou. I huvudtaget med nån ifrån gruppen. Sedan sätter jag och Harry oss på en stol Harry håller om mig och lutar mig bak och kollar runt om kring oss om ingen ser och börjar stort hångla med mig. Det ser en tjej och skriker ’’I see you’’ hon fotar oss och lägger upp bilden på twitter och skriver’’Harry, with his girlfriend’’.  Bilden blir direkt rt med 500 personer. Efter att killarna hade träffen skulle vi upp för och byta om.

.

.

Ida hade på sig en brun linne spets kjol och en bälte. Jag körde på en lite med glammig outfit det blev svarta tights vit linne och svart/vit kavaj med mina nya glittriga klackar. Killar hade sina vanliga kläder det alltid brukar ha på konsertet. Harry kommer sakta mot mig och ler han börjar skratta och kramar om mig. Han kommer närmare och ger mig en puss på kinden och går sakta ner till mot mina läppar då avbryter oss ljud ifrån sidan ’’ HALO, we do not want to interfere but hmm’’ Där står Big time rush. Jag tar fram mobilen och twittrar ’’ Står just nu med 2 av de snyggaste pojkandet just nu heja New york ni är bästa’’. Harry kramar om mig och hela one direction gör en hajning de brukar göra innan dom går in på scen.

.

.

>>Ida’s perspektiv<<

.

Omg jag står här med Megan och väntar på för att se One Direction. Jag har lärt känna Zayn jätte väll han är snäll. Killarna sjunger moments just nu Harry går ner mot publiken och han ser en liten flicka som är sjuk. Hon har cancer han tar tag i hennes hand och går upp med henne på scen och sjunger mot henne. Jag har nog aldrig sätt nåt finare. Killarna kramar om flickan och dom smilar till flickas pappa som tar kort på dom.

.

.

>>Harry’s perspektvi<<

.

.

Flickan började hosta när jag gick förbi henne då fick jag syn på hon vackra flickan. Hon var runt 8år. Det är så hemskt när en sån liten barn är sjuk. Jag tog hennes han och gick upp på scenen flickan hållde i handen en armband hon gav den till mig innan hon skulle gå till sin pappa. Den ska jag ha på mig från och med idag.  Konsertet gick hur bra som helst.

.

.

>>Megan’s perspektiv<<

.

.

Killar va självklart hur bra som helst. Det med flickan som Harry gjorde var så söt.  Vi går backstage nu jag ser Harry han håller i en armband. Jag går fram till han och kramar han samtidigt som jag viskar ’’ Du är bäst’’ till han. Harry kollar upp på mig och börjar le. Sen tar han på sig den och kramar mig.

.

.

Ida värkar ha det kul med Zayn. Zayn va så ledsen efter det med Demi men han värkar ha kul med Ida. Det kanske blir nåt emellan dom. Jag hör diskret när Zayn säger ’’ She is so cute’’ han säger det till Louis och han börjar le mot mig. Asså Zayn tycker om Ida. Jag måste ringa Cassie.

.

.

>>Samtalet med Cassie<<

.

.

-Hej. Säger jag

-Hej hur är det i New york. Jag såg bilder på dig och Harry på twitter.

-Haha ja det av ju en fan som tog den bilden. Jo det är kul.

-Hur mår Zayn.

-Haha jo han värkar må bra. Han och min vän Ida värkar håla på.

-Oh vad bra Demi är ju en riktig bitch hon dissa ju han.

- Haha du vi hörs nån gång puss.

-Ja hej då <3

.

.

Del 23 kommer upp snart puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback