Novell del 20 by Daria

>>Megans perspektiv<<

.

Det var roligt att Harry ville hänga med mig i stan . Vi gick för och drack varm choklad sen gick vi runt i det fina snö vita London. Jag behövde köpa hund mat till nino så vi gick till en super market och handlade mat innan vi börja gå hem. Harry tar upp mobilen och ser att han fick en sms ifrån min mamma. Det ståg’’Säg till Megan att hon loggar in på skype när ni är hemma måste prata med henne’’. Han säger det snabbt till mig självklart blir jag ju stressad mamma bor lixom flera timmar ifrån mig.

.

.

Framme hemma. Harry går och leker med nino på soffan brevid mig . Jag tar fram min mac och loggar in på skype så fort det går.

.

Mamma ringer upp mig och hon sätter på cam direkt.

.

-Hej Megan

-Hej mamma. Vad är det som är så viktig?

-Jo vill du se Elenor.

-Ja mamma visa henne.

.

.

Jag har ju inte sätt Elenor sen dom hade flyttat mamma brukar bara uppdatera twitter med bilder på henne.

.

-Mamma det va väll inte Elenor jag skulle se eller?

-Nej. Jag ville visa dig nåt. Kan du stänga ögon snabbt.

-Okej

.

.

Jag stänger ögon och räknar till 10. Sedan öppnar jag och va får jag syn på. Mamma med en stor bebis mage. Mamma är gravid, hon va redan gravid innan dom flyttade. Jag får panik jag kommer få syskon.

.

-Mamma skojar du med mig. Ler jag mot Harry och kramar om han .

-Nej jag fick reda på det direkt när vi kom hit till Canada.

-Jag kommer få syster eller bror . Jag är så glad.

.

.

Mamma kollade på mig och frågade när vi kommer till henne. Sedan fråga hon bara om hur pappa och Sofia va. Jag förklarade att jag blev helt kär i Drew efter det och att från och med den gången dom var här säger jag att jag har 3 syskon. Mamma frågade vadå 3 syskon. Ju jag förklarade att Cody och jag blev riktig bra vänner och att han är som en bror för mig och Drew är ju en bror så ja och Elenor. Mamma blev lite ledsen att jag säger att Cody är min bror men jag tar han som det min pappa är ju som en pappa för han så ja.

.

.

Snart kommer en till bebis i min familj. Haha undra när min tur är då. Ne skojar lite nu. Jag blev faktiskt riktig chokad att mamma väntade en barn. Hon som inte ville ha barn men ahja.

.

.

-Harry det jätte sjukt att min mamma väntar en bebis.

-Det är väll kul. Haha så länge inte vi kommer ta hand om den nån gång.

-HaHa juste då kan paparazzi tro att vi har en bebis.

.

.

Killar skulle vara med på en radio intervju. Så jag tänkte hänga med och bara lyssna på dem. Louis kom hem till mig med Cassie. Efter typ nån halv timme kom Zayn med Liam och Niall. Loui berätta att Zayn va på en dejt med Demi natten innan. Jag och Harry blev riktig glada.

.

.

>>Zayn’s perspektiv<<

.

Ja jag va ute med Demi natten innan men dom behöver inte överdriva direkt.

.

>>Cassie’s perspektiv<<

.

Megan hade berättat om att hennes mamma va gravid det va sjukt gulligt. Ja nu går vi mot Radio studion som ligger typ 10 minuter ifrån Harry och Megan. Vi kommer fram dörren öppnas av en man . Vi går in jag och Meg sätter oss på en soffa som va utan för studion.

.

.

-Undra vad dom från Radio kommer undra.

-Ja hoppas det är inget om förhålande.

.

.

>>Min perspektiv<<

.

Självklart viste jag att dom skulle undra om hur killar har det i förhållande. Frågan fick Zayn dom sa att det sägs att han dejtar nån. Jag och Cassie kollar på varandra och börjar le klar vi var nyfikna på vad han skulle säga. Han kollar snabbt på mig och säger ’’Ja det är Sant Demi heter hon’’ Och kollar på mig och börjar stort le.

.

.

-OMG HÖRDE DU

-JA HÖRDE DU OCKSÅ

.

.

Demi och Zayn har börjat dejta. Varför sa inte Demi nåt. Men ah jag är så glad. Radio manen hade frågat frågor som t.ex När kommer deras nya låt ut, Hur det är och va tillsammans med en tjej som inte är så känd, Och typ om vad de har för djur.

.

.

Efter Radio besöket skulle vi vidare hem till killar och bada i bubbelpolen dem hade där.

.

-Zayn ska Demi komma? Frågade Liam

-Ja jag tror hon skulle komma förbi.

-Zayn varför sa du inget .. frågar jag och kramar Harry.

-Haha varför skulle jag säga nåt.

-Litar du inte på mig. Kollar jag på han och gör ledsen min.

-Jo men nu vet du det.

.

.

>>Harry’s perspektiv<<

.

Jag själv när jag blev tillsammans med Megan ville jag inte att allt skulle ut till media. Men efter ett tag var vi ju tvungna och visa oss tillsammans. Och då fick alla reda på det. Först va det jobbigt massor med frågor men nu är det okej.

.

.

>> Louis’s perspektiv<<

.

Jag och Cassie visade ju oss på den galan. Och jag vet inte riktig hur folk reagera. Men dom ville ta kort och fråga massor. Nu är det lugnt.

.

.

Tillbaks till mig nu. Jag Megan älskar verkligen den livet jag har just nu. Allt är så perfekt. Jag har världens bästa kille. Jätte fin lägenhet bra vänner och så vidare. Snart ska vi till Usa killar ska på turne och jag ska träffa pappa och familjen ska nog åka för bi canada och träffa mamma också .

.

Del 21 kommer upp nån gång i veckan för nu är det nationella prov så ja :)




Kommentarer
Ida Skoglar

Jätte bra :D (y) <3

2012-02-08 @ 21:42:20 | http://myonlylovestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback