Novell del 19 by Daria

>>Framme i tatuering studio<<

.

.

Harry kollar på mig och börjar stor skratta. Han ville ju göra en tatuering stjärna. Varje hörn betyder en medlem i One Direction. Louis kollar på mig Harry och säger’’Are you going to fix it now’’ Harry kollar och säger’’yes Buddy’’ ’

.

Vi går in till studion Harry sätter sig på stolen och manen börjar tatuera han.

.

.

-Hur känns det?

-Det är okej.

.

Jag ser på Harry att det gör ont men han är ändå glad. Imorgon åker vi till London. Jag hade tänkt att jag och one direction skulle till milkshake cit. På hans födelsedag.

>>3 timmar efter studio besöket<<

.

Sista kvällen i LA hade vi tillbringat med one direction på en natt club. Och allt gick bra.

>>Harry’s födelsedag<<

.

Jag vaknade halv 7. Och la mig bredvid Harry och började sjunga happy birthday songen för han. Han kollar upp på mig och kysser mina läppar mjukt. Sedan kommer han närmare mig och säger’’ I Love you’’ Den känslan att få höra att han älskar mig är underbar varje gång.

.

.

Flyget gick runt halv 11 ifrån LA. Så innan det träffade killar sina fans i LA för sista gången. Jag hade ett par jeans som jag fick av Cassie för länge sen och ett vit linne med blå kofta. Ja enkelt med snyggt , alla vi gick på planet och den började flyga mot London. >> Efter 3 timmars flygg<<

.

Nu var vi framme i London vädret i London va inte så bra det regna och det va flera minus grader.  Jag hade tänkt och gå med killar på kvällen till milkshake cit. Först innan det ska jag och Harry åka till vårat lilla lägenhet och träffa Nino våran vove.

.

.

Nino var så glad han hoppade upp och ner och ville bara leka .

-Gud va han är stor.

-Ja seriöst, Det har ju gått flera veckor.

.

Han har blivit så stor. Iallafall Harry började och ta av sig kläder och då kollar han på mig och kommer fram och börjar hångla med mig och går närmare sängen. Jag tänkte nja inte just nu.

-Du jag har en överraskning. Vi kan inte hålla på nu.

-Nehe säger du det nu när jag vill.

-Men du kommer tycka om det jag vill visa dig.

-Men jag vill ha dig

-Sluta klaga kom nu bara.

.

.

Vi började gå mot Harrys lägenhet och sen körde Loui oss alla till milkshake cit. Oh vad Harry blev glad när han  såg att vi var i milkshake cit. Jag tog fram min iphone och loggar in på twitter och twittar en bild med alla killar.

.

-Kolla och le. Skriker jag

.

.

Kvällen slutade med att jag och Harry åkte hem och kollade på Serie. Sedan sov vi och myste hela natten.

.

>>Harrys perspektiv<<

.

 

Det va söt av Megan att hon fick mig och tatuera sig. Och att hon bjöd på milkshake. Jag vaknade innan Megan hann vakna och drog upp persienner kollade ut ja det var snö ute. Tänk att komma ifrån LA till London och atr det är snö. Megan började vakna till och kollade snabbt på mig och frågade ’’Vad händer? ’’

.

-Jo det är okej. Svarade jag.

.

Jag hade tänkt och ta Megan på en romantisk middag. Jag ville gå på Starbucks och dricka varm choklad och gå ut i det snöiga London….

.

.

Ja novell nummer 20 kommer imorgon eller nåt:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback