Novell del 18 by Daria

Jag och Cassie drog ner till stranden och såg det fina vattnet och solen som precis gömde sig. Det fanns en säng där som man kunde vila på ja och Cassie la oss ner och började snacka om hur livet är. Cassie sa att det med Italien resan med henne och Louis ska inte hända att dom tar det lugnt här i LA just nu. Cassi hade också sagt att allt mellan dom är bra just nu.

.

-Såg du att Zayn och Demi .

-Ja undra om det kommer bli nåt mellan dom.

-haha ja det kan man undra.

.

Demi är en ljus blond tjej på 19 år vi gick i samma skola för några år sen. Henne mamma kommer ifrån Sverige och pappa är ifrån London. Hon är en lång tjej och gillar mörk håriga killar. Henne har jag känt ganska så länge.

.

.

Vi var på väg ner till kiosken som va utanför hotellet. Vi köper glas och går vidare till hotell rummet. Vi hade tänk och gå lite på stan i LA imorgon. På hotell rummet tar jag ett snack med Harry. Han fyller nämligen år om 2 dagar.

.

Jag kollade försiktigt på han och frågade ’’Hur känns det och blir 18år’’ Han kollade upp på mig och börja le med sitt stora leende och svarade ’’It feels good’’.Jag och killar hade planerat en grej som vi tänkte överaska Harry . Vi åker till London dagen Harry fyller år men det får ni veta då vad som kommer hända.

.

.

Vi låg i sängen och kollade varandra i ögonen. När vi låg så och kollade fick jag tårar i ögonen. Harry rykte till och frågade direkt om vad som hände. Det var ju inget speciellt men bara jag tänkte på det tusen tals tjejer som skulle vilja vara på mitt plats just nu fick mig och gråta av glädje. Han va så underbar hans ögon och det han så varje gång jag skulle sova dom orden var som himmel här på jorden varje dag sa han ’’ Baby you light up my world like nobody else’’ då smälte jag. Jag var riktig kär.

.

.

Morgonen när killarna skulle träffa fansen i LA vaknade jag och Harry en halv timme tidigare än vi skulle vakna. Så vi tog oss en snabb promenad till stranden. När vi kom tillbacka verkade som om alla va stressade. Men varken jag eller Harry ville bli stressiga. Det va ju en varm dag i LA jag tog på mig min nya färgglada linne som är lite som en klädning och över det hade jag en svart magtröja sen hade jag dom märkliga Vans som jag köpte när vi var i Dublin. A ni vet One Direction Vans.  Jag undrar ibland vad Directioner tror om mig när jag bär 1D skor. Haha dom måste typ tro att jag är galen eller nåt.

.

.

Harry stag vid hotell dörren med Zayn. Zayn som hade lovat och sluta röka kunde inte hålla i det. Där står dom ju. Harry tar Zayn’s hand och börjar skaka på den så att cigaretten ramlar. Zayn kollar på han med den mystiska blicken och sedan ler mot han.

.

.

-Harry vad gör du? Skrattar Zayn.

-Jag vill inte att du ska röka. Kollar Harry upp med ledsen min

- haha allt för dig. Skrattar Zayn

.

.

Samtidigt som killar pratar snackar jag med Louis. Harry har sagt att han vill tatuera in en stjärna på armen så jag ville överaska han och bjuda han på en tatuering. Frågan var ju bara att vi ska åka till London den 1 februari och om vi hinner göra den innan det så måste vi göra den idag. Killar träffade ju en vis del fansen och många av dom ville ju självklart ta bilder med mig och Harry. Mina skor va nog dom coolaste eller nåt alla kollade på dom .

.

.

Nu ska jag och Louis ta med oss Harry till en tatuering studio…

Förlåt för att det tog så lång tid men jag hinner knappast skriva på min egna blogg längre puss ändå del 19 kommer snart <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback