Novell del 15 by Daria

.

Harry blir alltid lika glad när han får träffa Louis och hela One Direction. Kvällen kom vi till deras lägenhet och där va alla killar. Ni skulle bara se Harrys skratta när han fick träffa alla. Cassie frågade så många frågor om hur det känns att få träffa pappa med hans familj.

.

-Jo det känns skönt

-Vad bra asså jag såg Drew på sidan han är riktig söt

-Eller hur pappa har ju gjort det bra haha

-Men han andra vem va han ?

-Det är Sofia’s  son från föra förhållande.

-Han va ju riktig söt han med.

-Asså desa barn har sån swag.

-haha ja självklart

.

Hemma hos killar har dom piano och alla va ute på altanen och grillade maten till middag. Men då fick jag för mig och spela en låt. Det va Moments ifrån One Direction’s skivan. Jag började spela och sjunga till låten och då på tiden när Harry ska sjunga hör jag rösten bakom mig. Det va Harry han började sjunga det lätt så fint .

’’ If we could only have this life for one more day If we could only turn back time’’

.

Harry kollade på mig och började le. Jag fick tårar och började gråtta. Harry tog min hand och sa ’’it’s okay to cry baby ’’ Då fick jag ju självklart mer tårar en jag fick förr.

-Sluta gråta hjärtat.

-Du är så underbar kille du får mig och må bra.

-Just nu mår jag inte så bra själv men jag är glad att du älskar mig

.

Då hade Harry berättat om det som stag i tidningar. Att visa tror att vi två har gjort slut och att han har förklarat på twitter att vi är tillsammans och att det kommer vi vara på ett tag till. Harry är ingen kille som bryr sig om sånt.

.

Killar blev bjudna på en gala och jag med Cassie har bestämt oss att gå med dom. Cassie hade tänkt ha på sig en fin linne men en bälte och tighta jeans med beigea klack skor. Jag hade täkt och ha på mig en spets klädning jeans jacka med glittriga klackar.

Novell 16 kommer upp imorgon :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback