Novell del 1 by Daria

Allt började med att jag och Cassie va på väg ner till stan.(Cassie är min bästa vän). Där bland hunda människor ser jag den snygga killen ja det va Harry jag kommer hoppande på hans rygg.
-Omg va händer. Hoppade han till
-Det är jag älskling du behöver inte va rädd
Han kommer närmare mig och kramar om mig mjukt men ändå så kärleks fullt.
-Gud va jag är hungrid. Stannade jag vid en restaurang
-Kan inte vi gå in och äta nåt.
Cassie ville inte hon ville inte sitta själv men då säger Harry
-Cassie min vän Louis kommer hit om nån minut. Och blinkar med ögat mot mig.
-Ja Cassi kom igen det kommer blir så roligt så.
Till slut fick vi med oss Cassi alla beställde en Pizza tillsammans.Det tar ju tid innan den blir klar.Men kolla där går ju han stilig kille på 20 år om inte jag hade Harry skulle jag vilja dejta Louis.
-Kolla tjejer där är ju han snygg som vanlig.Skojar Harry
Jag får en Sms och i smset står det OH gush va han är snygg ifrån Cassie.
-Hej.Säger jag och går närmare Harry.
-Hej asså det är du som är Harrys tjej han har snackat om dig så många gånger.
-Aww har du? så söt. Och ger han en puss.
Tiden går vi sitter och snackar Louis och Cassie verkar ha det trevligt. Men klockan börjar bli sen och jag och Cassie skulle ju också gå och träna.
-Harry vi måste gå snart vi ska träna.
-Nej men måste ni gå vi har ju så roligt.Säger Harry och ler med sin fina lende
-Gå ni och träna så kan vi träffas ikväll jag och Harry ska ha en fest hos oss så ni får komma
-Ska vi ha fest sen när. Kollar Harry mot Louis och lou bitch blikar han
-Ja juste den festen.
-Ja men vist vi kan väll komma.Säger Cassie med blyg röst.
Jag går fram till Harry ger han en puss och sen går vi.Hela vägen till gymmet snackade Cassie om hur snygg och söt Louis va mot henne.
-Han är så söt måste vi gymma jag vill se fin ut när vi ska träffa dom.
-Vet du var vi skiter i och gyma jag ska få dig och bli en snygg tjej.
DEL 2 KOMER SNART




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback