Dream life- Kapitel 7

>>Cher’s perspektiv<<

.

Jag stag där bara och pratade men det kändes som om Harry ville bara slå mig så jag upprepade.

.

’’Lysnar du ens?’’

’’Va oj förlåt, Cher jag tror det är slut’’ Jag viste inte vad jag kände, ett Justin fick mig må bra jag kände mig så trygg vid hans sida. Men på ett sätt betyda Harry mycket för mig också. Jag kollade på han och sa.

’’Jaha vill du inte det lugnt’’ Sen gick jag.

.

>>Justin’s perspektiv<<

.

Jag såg hur alla paparazzi kom fram till mig Cher gick bredvid mig och försökte leka stark. Vi åkte till hotell rummet och där började Cher öppna sig lite gran, jag loggade in på twitter och insåg att Cher hade fått många hot kommentarer. Jag så åt henne att inte kolla på twitter. Hon grätt jag viste inte skulle jag krama henne? Eller bara låta bli. Men jag kunde inte, hennes vackra bruna ögon lyste så fint. Jag kramade om henne och gav henne en kyss.

.

>>Cher’s perspektiv<<

.

Nu viste jag att Justin va det killen jag gillade när han kysste mig kändes hela livet perfekt. Jag ville ha honom för bara mig själv. Dagen slutade med att jag somnade i Justins famn.

.

’’Morgonen’’

.

Jag vaknade av att Justins mobil plingade till, han satt redan uppe och twittrade. Han märkte inte att jag var vaken förens jag inte började smeka hans magen. Han kollade på mig och la bort mobil och började pussa mig på pannan.

.

’’Har du sovit bra?’’

’’Jag sover alltid bra, när jag är bredvid dig’’

.

Jag tog på mig några mjukis som var Justins och sprang ner till kiosken. Men som synd så stag det massor med paparazzi. En kvinna kom fram till mig och började fråga.

.

’’Är det sant att du och Harry inte är tsm längre, och vad är det mellan dig och Justin’’ Jag kände bara för att jag inte kunde ljuga längre så jag svarade.

’’Jag är kär i Justin’ Och sen gick jag där ifrån. Nu erkände jag, ja jag var kär i han. Sen den dagen han kysste mig för första gången. Då redan kändes min magen tung och pirrig. Jag trodde aldrig på kärlek vi första ögon kastet. Men det med Justin var sant.

.

En grej som var med jag var ju tvungen och snacka ut det med Harry. Jag sprang upp till rummet och började stress gråta och prata.

.

’’Jag måste snacka med han’’ började jag stort gråta. Justin ställde sig bredvid mig och tog tag i min hand och sen la han andra armen på min höft och sa.

’’Du klarar det ska jag ringa honom och säga att han kommer hit’’ och sen pussade han mig på kinden.

’’Ja ring han’’ pussa jag han på läppar och gick in på toan för att få bort den svarta mascara som har ramlat av.

.

.

>>Justin’s perspektiv<<

.

Harry vägrade och komma men jag förklara för han att han var tvungen annars skulle inte paparazzi låta Cher vara i fred. Han kom efter nån kvart och knakade på dörren. Jag öppnade och ropade på Cher och med det ord gick jag där ifrån , för att låta dom snacka.

 

.

>>Cher’s perspektiv<<

.

Jag viste inte hur jag skulle börja. Så jag frågade hur han mår. Men asså Cher är du helt trög fråga en kille som du har vart otrogen mot om han mår bra?. Nej jag var ju tvungen och reda ut det.

.

’’Harry jag ville inte att det skulle bli så, men varje gång du kysste mig saknade jag Justin. Varje söt ord du sa till mig kändes fel för att du inte var Justin. Förlåt’’ började jag med och kollade på hans vackra gröna ögon som en gång i tiden fick mig bli galen. Han kolla på mig och börja små le.

’’Cher, jag fattar ja skulle aldrig lämna dig själv med han, vad trodde jag lixom att du inte skulle falla för han? Han gillade dig från första början’’

’’Va gjorde han?’’ Skojade Harry med mig?

’’Ja, det gjorde han men det lugnt Cher’’ Sa han och kramade mig ’’ I för sig ska jag gå nu vi hörs nån gång när du kommer till London igen’’ Han gick och min underbara Justin kom in och sa.

’’Kenny bokade biljetter till oss till Los Angeles imorgon. Jag har en överraskning till dig’’

.

>>Justin’s perspektiv<<

.

Jag ville överraska Cher med nåt söt, innan vi skulle till LA. Jag viste att Cher hade en kompis som bodde här men jag ville ej störa så jag åkte själv till en smyck butik. Jag bad dom som jobbar och stänga hela affären. Så att ingen kunde se vad jag köpte.  Jag hade bestämt att jag och Cher skulle ut på middag och att jag ska köpa nåt fint.

.

’’Jag vill ha nåt fint till världens finaste tjej’’ Hon som jobbade där viste vem jag var, hon tog fram en ring med bokstäven J fast ändå F asså det skulle betyda Justin forever. Den var perfekt.

.

>>Cher’s perspektiv<<

.

Jag fick sms av Rayan att så fort vi är i LA ska jag spela in en duo med Selena Gomez. Precis när ajg la undan mobilen smsa Justin mig så där.

.

Kom ner till kiosken ta på dig fina kläder Kenny kör dig till mig

.

Va skojade han med mig? Jag hade bara en grön/bit klädning, Jag tog på mig den plattade håret och la dom upp i en fin bulle sen tog jag på mig mina diamant skor. Och gick. Kenny stog redan och vänta, jag klev in i bilen och frågade.

’’Vart ska vi?’’ Han kollade på mig och svarade.

’’Du ska se’’ Vi åkte kanske i nån kvart , sen stannade vi Kenny ställde sig upp öppna dörren för mig och jag fick syn på Justin med blommor i handen. Han kom närmare mig pussade mig på kinden och tog tag i min hand. Vi gick in till en restaurang. Men ingen vanligt allting va så lila och mysigt. Vi sätter oss och det kom en man med mat till oss. Justin kollade på mig och upprepa sig.

’’Gud vad fin du är’’

’’Du också hjärtat’’ Jag tog tag i hans hand och höll den. Han reste sig upp och tog ut nån paket ifrån fikan och sätte sig ner igen.

’’Cher, du vet ju hur mycket du betyder för mig.’’ Han öppnade paketen och där låg den fin ringen. Jag fick tårar och han började skratta och satte på ringen . Han tog upp sin iphone och twittrade bilden på min hand. Undra hur många hater jag kommer få på mig nu då.

.

Kvällen var underbar, nu satt vi på vägen till hotell rummet för och packa klart och åka till LA

.

.

JA så där Hoppas ni gillar den J kommer upp en nu imorgon tror jag :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback