Dream life- Kapitel 8

Planet landade i LA. Jag tog tag i Justins hand och vi gick ut ifrån planet. Justin tog våra väskor och gick mot sin bil.

.

’’Nu ska du se det fina överraskningen jag har till dig’’ Sa han till mig.

’’Åh kan inte du säga mig vad det är’’ Han började skratta och nickade med huvud och menade ’’nej’’

.

Vi åkte en bit, och jag fin syn på en del av LA där alla kändisar bodde. Choken som jag fick när vi kom fram till ett stort hus vart konstig. Bredvid huset stag Selena och Vinkade när vi stannade med bilen.  Justin kollade på mig och började le.

.

’’Vad gör vi här Justin’’ Började jag fråga, och han svarade inte bara gick ut ifrån bilen. Selena kom fram till mig och började prata.

.

’’Hej Selena heter jag, vi två ska spela in en låt nästa vecka. Kul och träffas’’ Lixom jag var en stor fan av Selena innan och nu kommer jag spela in en låt med henne.

’’Hej, Cher heter jag , Justin är min pojkvän. Jätte kul att vi ska spela in en låt’’ justin kom fram till oss och kysste mig på kinden , och sa.

’’Juste Cher, det är mitt hus i LA och jag har en liten överraskning till dig ’’ Jag tänkte efter, själva Selena var en överraskning , vad hade han mer. Justin tog mig i hand och Selena bara skrattade.  Vi gick in i det fina huset. Allting var så perfekt, Justin visade mig en soffa och sa.

’’Sätt dig jag ska hämta det jag behöver’’ Och sen gick han. Jag kollade på Selena och försökte prata.

’’Han är gelen’’ Sa jag till henne.

’’Ja det är Justin ju han har alltid vart det’’ Hon sa det som om jag viste, trots allt har det bara gatt 4 veckor sen jag träffade Justin.  Hon började sjunga på en låt.

’’Vad är det för låt’’ frågade jag och skratta

’’Ja , det är en förspel på våran låt vi ska spela in ’’ Låten lätt så perfekt, det var verkligen i min stil. Justin började komma och han skrek’’ KOLLA INTE NU !’’ Jag blundade och kändes hur hans varma kropp kramade mig och han sa. ’’ Nu kan du öppna ögonen’’ Jag kollade ner och jag hade en liten vove ligande på mina knä, kunde det vara sant. Justin köpte mig en hund.

.

’’Mår du inte bra Justin, du ger mig en hund, Gud vad den är söt’’ Började jag krama om hunden och tog tag i justins hand.

’’Tycker du om den?’’ frågar han och sätter sig bredvid mig

.

Han var så underbar, Selena kollade på hunden och sa.

.

’’Jag tror jag ska gå snart för Rayan och Sara skulle komma över till er har jag hört’’ Va har min Rayan vart här ? det var konstigt. Vi följde med Selena till dörren och hälsade hej då.

.

Så fort dörren stängdes, putade jag Justin till vägen och kysste han. Han bara himlade med ögon och kysste till backa och skrek’’ Vi går upp!’’  Vi sprang upp för det gigantiska trappar.  Och Justin öppnade dörren till det vita rummet och slängde mig på sängen.  Jag vände mig och satte mig på hans lår. Justins kyssar var nog det underbaraste som fanns.  Jag började sakta ta av hans t-shirt. Men då hände det som inte får hända, det ringde på dörren. Kunde det vara Sara och Rayan, Justin kollade genom fönster och sa .

’’Haha det är ju dom’’ Jag kollade mig i spegel som hände mitt emot sängen och sprang ner för trappar. Justin var uppe och fixade rummet så att dom inte såg vad som pågick här.

.

’’Hej Rayan’’ Sa jag och kramade han, Sara hälsade också på mig och Rayan började snacka om allting som kommer hända under dom närmaste 2 veckor.

’’Cher, du och Justin ska vara med hos Ellen den 25 Augusti, du och Selena spelar in låten näsa vecka på tisdag. Sen spelar du din egen Singel som heter ’’Swaggie time’’ och den ska Justin vara med på också. Juste Cher glöm inte att vi åker till Canada om 2 veckor’’ jag kunde inte hantera allting, jag ville bara strunta i allt och mysa med Justin. Men det med att vi ska spela in en låt ihop var najs, jag viste inte ens det . Och Canada undra om Justin kommer hänga med.

.

.

>>Efter besöket<<

.

Rayan och Sara gick oj klockan var rätt så sen, imorgon skulle Justin vara med på ’’Today Show’’ så vi behövde vakna rätt så tidigt. Jag gick och duscha snabbt och la mig bredvid Justin. Han kollade på mig och började smeka min magen. Han kysste min kind och började åka upp med handen mot min bröst.

.

’’Nej Justin inte nu’’ Han kolla på mig helt besviken och drog bort handen.

’’Nehe okej’’

’’Men Det inte det att jag inte vill, för jag vill’’

’’Men varför vill du inte nu’’ Jag kunde inte se han vara ledsen, så jag satte mig upp och började kyssa han.  Justin började ta av mig tröja och jag gjorde det samma med hans tröja. Han lutade mig bock och började kyssa min nacke…

.

.

Woho en ny kapitel kommer innan jag åker till Belgien :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback