Dream life- Kapitel 5

Harry stog bara och kollade på mig. Jag viste ju att han skulle bli ledsen att jag inte kan åka med han till London igen.

.

’’Cher, vi klarar det’’ Sa han bara. Jag trodde att han skulle blir arg, ledsen. Jag kunde inte tro mina öron vad han sa, jag bara kramade han och viskade ’’Vi klarar det’’

.

Veckan gick och Harry var tvungen och åka tillbacka till England. Jag och Justin lämnade av honom på flygplatsen.  Efter att vi har lämnat Harry åkte jag och Justin till ett lägenhet som Scooter har fixat åt mig. Min manager Rayan kom hit och flyttade tillsammans med Justins manager Sara. Jag och Justin började arbeta på One time, Call me maybe och en helt ny låt som heter Never be mine. Låten skrev jag en kväll när jag verkligen saknade Harry.  Men Justin fick mig och må bra, bara han spela sin gitarr och sjöng U smile blev jag glad.

.

One Time mix trap släppte vi i början av Juli. Vi sålde den till Silver på en vecka, Rayan fick tanken med att spläppa Never be mine som en singel. Då bestämde vi och göra en Music Video till låten. Men först skulle vi ut på en intervju hos Ellen igen. Eftersom att jag fyllde 17 år.

.

.

>>Justin’s perspektiv<<

.

Cher fyller 17år idag . Det blir nog kul för jag och Ellen hittade på en överraskning till henne.

.

>>Cher’s födelsedag <<

.

Morgonen då jag fylde år. Sprang Justin in till sovrummet och började sjunga. Jag vaknade och började skratta. Han hoppade in i sängen och sa.

.

’’Upp och hoppa!, Idag ska du se en kul grej’’

’’Haha, justin sluta överdriva’’

.

Vi åkte till Ellen show och där utan för stog det hur många människor som helst. Alla sa grattis min twitter var full av gratulationer.  Vi gick in och Showen började.

’’ Ja Idag är det ingen vanlig dag för idag fyller Cher Brown år!’’ Sa Ellen

’’Justin har en liten present till dig’’ pekar hon på Justin. Han reser sig upp och lägger en band över mina ögon och börjar snacka.

’’Ja det är väll ingen stor grej men hoppas du älskar det’’ Sen blev det tyst i nån minut.  Ellen började skratta och sa.

’’Ja men nu är du nog redo. Justin tog av mig bandet och jag får syn på mamma, pappa Louis och Selena och det bästa av allt var att Selena har blivit så stor. Jag reste mig upp och kramade om Justin. Jag blev så chokad, kramade om alla och började få tårar då hörde jag Ellen säga.

.

’’Va, det nåt du trodde skulle hända’’

’’Nej, dom har aldrig sakt att dom kommer hit jag är så glad’’

.

Jag fick en present ifrån Ellen och det var en bild på mig och henne, och en säng lacka med Harry på. Rayan gav mig en bil. Det var nog det sjukaste.  Jag fick en grå Rang Rover. Mamma och pappa med syskon fick en egen Apartament. De hade också berättat att det förmodligen kommer flytta hit för att Justin hade fixat . Mina föräldrar åkte till den nya Apartament som Justin hade fixat dom åkte med Rayan och Sara. Justin och jag åkte till min Apratament.

.

’’Justin kolla på min fina lacken’’ Säger jag och tar fram lacken.

’’Haha snyggt, vad synd att du inte har mig också där’’ skrattar han.

’’Justin, jag kan väll ha en mobil skal med dig’’

.

Jag blev så chokad av att Justin lutade mig ner på sängen och började kyssa mig. Jag kände på mig att det va nåt emellan oss. Jag började kyssa han tillbacka. Justin drog sig bok när han fick samtal ifrån Sara. Han svarade och började fixa sitt hår.

.

’’Justin!’’ Sa jag och började le.

’’Cher, du är magi. Jag älskar dig sen första gången jag såg dig började allting’’ Jag kollade på han och sen kolla jag på mobilen där jag hade en bild på mig och Harry.

’’Det som hände idag, var nåt annorlunda än jag trodde. Men jag måste tänka på saken’’ Han tog på sig skor och kramade mig på kinden och gick.

.

Asså jag kände mig så taskig mot Harry. Men honom har jag ju inte träffat på flera månader. Och vid Justin kände jag mig speciell.  Han var nån jag var glad vid. Det med Harry ändes mer som nåt jag var tvingat till. Jag måste prata med han, så fort det går, för annars kommer allting miss upp fattas

.

.

Ja nu blir det spännande J hehe får jag 3 kommentar ska jag göra en inlägg till idag :D




Kommentarer
Babbbii

jätte bra noveeeeeeeelll!!!!!!! BUUUU NÄR KOMMER JAG IN :( <3333

2012-03-18 @ 00:56:41 | http://biiancaaeriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback