Novell del 4 by Daria

Jag har aldrig berättat vem jag är hur jag ser ut eller vart jag kommer ifrån. Jag är en tjej som har levt halva livet i Sverige men för 3 år sen flytade vi med familjen till London. Jag kunde Engelska innan men jag lärde mig mycket genom Harry han lärde mig mycket och jag är så tacksam för det. Jag har långt ljus brunt hår jag brukar platta håret men just nu har jag vågit och det tycker Harry är fint. Jag brunt grönt ögon de är bruna om det regnar men när solen lyser blit dom gröna. Älskar de att det är så. Jag är ganska så smal långa ben och fin mage. Jag trivs med mitt utsende. Självklart är inte allt jag gillar hos mig men det mästa. Älskar att ha converse det är så sköna skor att alla borde köpa sig iallafal ett par. Jag brukar ha naturligt sminkning. Det käns skönt att vara naturlig, ja vad ska jag säga sen jag blev tillsamans med Harry får man all hjälp med sminkning han är känd och får all han vill. Jag skulle vilja kunna ha hans barn nån gång och hoppas det blir. Ja min familj jag har mamma och pappa de lever tyvär inte tillsamans jag och lilla syran bor hemma hos mamma. Mamma har inte nån kille just nu hon vill vara med oss själva. Pappa där imot har gift sig föra året och de har en fått en pojke hans namn är Drew. Pappa heter Stefan mamma heter Olga och lilla syster heter Elenor. Livet är inte enkel och vara mig jag gillar och sjunga men vet inte om jag skulle kunna bli kändis. Harry har sakt att jag får spela in en låt men han vi kanske gör det bara för skoj skulle. Jag vill inte säga vem jag är det ska ni få veta på slutet men liv är tråkig annars som ni ser jag är som en vanlig tjej som vilkien vanlig tjej. Jag jobbar inte behöver inte det än så ja. Lite faktar om mig.
DEL 5 KOMMER SNART





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback