Novell del 3 by Daria

Cassi's perspektiv om vad som händer under natten
Under natten sov jag med Louis men jag mins inte så mycket vet bara att jag vakna och han va inte där .Känslan jag fick då va helt konstig. Va allt bara drömm eller hände allt på riktig. Gejen är ju jag vet inte själv.
Jag kan bara veta om jag frågar Harry och ...(där stannar Cassi och jag kommer in i rummet)
-Hej hur sov du?
-Ja  asså det va bra jag har en fråga vart är Loui?
-Han och Harry gick ut en morgon promenad.
-Ah gud  va skönt jag trodde att allt va bara en drömm
-haha nej det sant ni sov här.
Min perspektiv på allt deta
Cassi är ju kär i Loui och han är kär i henne hoppas jag. Jag har min Harry och det är grejen. Killar spelar ju Konsert idag jag och Cassi ska ta och kolla på den. Deras grup kallas One Direction. Jag kände redan kompis till Harry klar Liam Zayn och Niall. Jätte duktiga killar, ni kanske inte vet den känslan och vara tillsamans med en känd kille. Harry är underbar kille men det käns jobbigt att tjejer ibland försaker att ragga på han. Jag vet att han älskar mig och det kommer inte ändras iallafal inte på ett tag.
Men livet inte enkel heller att alla ska vilja vara vän med dig på facebook, roligt från början men sen blir det för mycket. Jag är inte känd så kan inte blocka kontot. Men tillbaka till konsertet idag. Ikväll blir det och se på dom och stödja dom.
-Cassi du vet att idag vi ska gå och stödja killar ?
-Ja självklart Loui sa det igår , första gånger de kommer se mig med han. Du hur är det och va tillsamans med en känd kille?
-Ja vad ska jag säga det jobbigt ibland men underbart för det mästa jag älskar Harry så ja.
-OMG det är så sjukt att jag och loui jag är så himla glad.
Kvällen på konsertet

Första gånger Lou och Cassi visar sig tillsamans. Många paparazzi jag har blivit van med det ska vi se hur dom reagerar.Vi sitter i billen innan vi går in till salen där allt ska vara.
-Harry kolla va många paparazzi . Säger jag
-Ja Lou är du säker att ni vill visa er?
-Hm ja jag är kär i Cassi och vill visa det för alla
Hoppas inte det händer nåt dåligt nu bara. Vi är frame jag och Harry går ut först. Många som frågar massor de vet ju redan hur länge vi två har vart tillsamans det är snart 5 månader så varför undra det så mycket. Lou och cassi går bokom oss. En Paparazzi frågar Loui vem hon tjejen är. Ja och vad gör inte Lou då han kysser henne fram för alla Kameror. Jag och Harry stannar till och han kramar mig och viskar att allt det kommer blir stor grej imorgon.
Konsertet har börjat killar sjunger publiken är med hur fint som helst ju. Älskar gå på deras konserter. Det kommer en tjej fram till mig och frågar om hon kan ta kort med mig. Ja självklart hon får jag blir så glad. Jag är ju ingen för dom men de respekterar mig ändå och de är så undebart med alla dom Directioner. Killar ska spela upp en ny låt jag har ju aldrigt hört den innan men jag vet att Harrys vers handlar om mig. Är han inte söt ju. Det börjar jag står och gråtter ...
DEl 4 KOMMER SNART



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback