Novell del 14 by Daria

.

Nu har vi ledigt morgonen börjar med att jag och Harry vilade på det stora sängen. Shit kollade jag på klockan och märkte att om 1 timme ska pappa komma till London. Harry va tvungen och köra upp mig till flygplatsen.

.

-Harry kan du köra mig och hämta upp mina pappa.

-Ju självklart att jag kan.

.

Harry tog körkort för 3 veckor sen så jag vågar nog åka med han. Timmen som pappa skulle komma ståg vi där ute på flygplatsen.

.

-Jag är så stresad har ju inte sätt pappa på 2 år snart.

-Men ta det lungt allt kommer gå bra.

-Där går han . Och min gud kolla Cody

.

Cody pappas låsas son springer fort mot mig. Och kramar om mig. Där går Sofia och pappa ,pappa har en vagn med lila Drew i. Jag har aldrig sätt Drew innan. Han ser ju hur söt som helst.

.

-Hej Cody

-Hej Megan jag har saknat dig.

-Hej pappa

-Älskling lila dotter jag har saknat dig. Kommer pappa fram och pussar mig på kinden

-Pappa det är Harry min pojkvän

-Hej Harry det är du som är med i One Direction

-Ja trevligt och träffas

.

Harry ser ut som om han är rädd för nåt. Han kanske skäms för min pappa.

.

-Megan här är Sofia och lila Drew.

Jag gillar inte Sofia men pappa älskar henne så jag ska försaka vara snäll

-Hej Sofia och va Drew är söt

-Vist är han. Kollar Sofia på mig.

.

Jag förklarade för pappa att jag har köpte lägenhet här i London och att dom får sova där under veckan som de ska vara hos oss och att jag Harry och min vove nino ska flyta in till Louis. Pappa har ställt så många frågar om hur det känns och leva med Harry och hur jag mår med att mamma flyttade till Canada. Så många frågor men så jag kan inte svara på dom.

.

-Harry kan inte du visa oss London nu under veckan

-Jo självklart att jag kan .

-Va bra

-Vi kan till och med gå ut idag.

.

Vi kom fram till lägenheten. Snabbt upp för trappar till mitt Paradiset. Pappa får tårar han förstår inte att jag är stor nu och säger högt.

-Hur hade du råd med det.

-Pappa mamma hjälpte mig.

Cody springer snabbt till nino och han leker med hunden. Och lila Drew jag höll i han medans Sofia va och tog en dush . Jag kollade på Harry och han kollade på mig. Och då säger pappa om vi inte ska ta en promenad.

Jag och Harry tänkte att jo vi går en promenad och tar med oss Drew Cody och vove.

.

Som vanligt om man är ute med Harry så blir man alltid fotad och paparazzi följde oss till Parken där jag och Harry lekte med mina små bröder och hunden. Jag kan tänka mig vad tidningar kommer skriva imorgon.

.

-Harry jag skulle så gärna vilja ha barn snart

-Men mig frågar han söt

-Ja.

-Megan säger Cody. Är du kär i Harry

-Ja Cody vi bor tillsammans.

-Men nu pussas inte ?

-Nej sånt gör vi inte. Jag och Harry börjar skratta då ringer mobilen.

.

>> Mobilen<<

-Hej Meg.

-Hej Cassie

-Läste ni vad top of news skriver om er

-Nej vadå. top of news publicesar varje kvart och då hade dom skrivit om att jag och Harry antagligen ska adoptera barn. Gud va man blir arg men det spelar ingen roll.

-Meg vi ses sen hemma hos Loui hörde ni ska bo här

-aa det blir så vi sover hos er under veckan vi hörs

Del 15 kommer ut idag på kvällen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback