Novell del 36 by Daria

Mars London. Det är en varm dag på början av Mars jag ställer mig ute på balkongen som ligger över den fina parken utanför lägenheten. Harry står nere och ropar ’’Megan kom ner vi tar en tura’’ jag kollar ner på han och svarar ’’ Vad säger du? Kom upp’’. Harry parkerar bilen och kommer upp.

.

’’Vill du åka nån stans?’’ frågar han och ler.

’’Åh Harry vart vill du åka’’ Svarar jag och låter som ett barn.

’’Vi åker runt’’ Skrattar han.

.

.

>>Emma’s perspektiv<<

.

Jag och Niall åkte till Irland. Vi hade det roligt där. Jag fick till och med Niall att sjunga U smile med Justin Bieber för mig. Han säte sig på bro och han började sjunga ’’ I'd wait on you forever and a day Hand and foot Your world is my world’’ jag börjar le och sjunger med han. Vi va hemma hos hans föräldrar och tog det lugnt som alla andra i One Direction.

.

.

>>Harry’s perspektiv<<

.

Jag och Megan tog på oss och åkte ut mot havet med nino. Voven hatar ju och åka bil men det får han åka ibland. Han är som en bebis för oss två.

.

’’Harry jag tror att nino kommer spy kan vi stanna’’

’’Ja vi stannar’’

.

Vi stannade och sen började vi åka igen efter en 10 minutera stannade bilen av sig själv.

.

’’Vad händer’’ Kollar Megan på mig och skrattar nervöst.

’’Jag vet inte, måste kolla’’ Säger jag och blir jätte röd.

.

Nino börjar skälla nervöst och då kliver Megan ut ifrån bilen med voven. Hon har på sig mörka jeans och en stor grå kofta. Hon ställer sig bredvid mig och säger.

.

’’Kom vi lämnar bilen här och går ner till strandet’’

’’Vadå för strand’’

.

Hon visar mig det fina strandet som ligger under motorvägen. Jag lämnar bilen och vi börjar gå mot stranden. Vi sätter oss på en bänk som var där borta.

.

’’Det är så skönt och vara utan alla fans och bara vara för oss själva’’ Säger Megan.

’’Ja gumman det är skönt och vara själva’’

.

Nino springer runt och bara ser anmält glad ut.

.

’’Kan inte vi köpa en hotell rum här, asså för och vara borta utan fansen i ett tag ?’’ Frågar Megan och leker med nino.

.

Vi köpte ett hotellrum så att vi kunde bo där i några dagar. Det va en jätte fin hotell och våran rum va nog det finaste som fanns. Louis hämtade bilen med Paul och körde den till bil mekaniken, dom fixade den och Louis kom hit med Maria och Julia. Han va så glad med dom två och de verkade ha roligt. Men dom åkte efter ett dag för att Julia blev sjuk.

.

.

Jag och Megan la oss på sängen ute vid havet och kollade ut på det fina solen. Nino sov bredvid oss på mattan.  Megan la handen över min bröst och kramade om mig.

.

’’Jag har ju lovat dig en grej, det är väll bra tid just nu eller’’

’’vill du sa vill jag’’

.

Vi går in till hotell rummet. Megan ropar in nino och sen byter hon om till en stor sexig t-shirt. Hon går mot mig och säger ’’ Hoppas på det bästa nu’’

.

.

>>Megan’s perspektiv<<

.

Jag vaknade av att mobilen lät. Jag hade fått ett Sms ifrån pappa att Sofia var gravid. Jag blev så glad jag skulle få en till syskon. Hoppas att pappa kan få en dotter. Harry låg bredvid mig och sov. Våran nino hoppade upp på sängen och började slicka Harry i ansiktet då vaknade han.

.

.

’’Ta bort han’’ Skriker Harry.

’’God morgon baby’’ Säger jag och reser mig upp och öppnar balkongen. De fina havet och fåglar som flyger. Harry får syn på en duva och säger .

.

’’Oh Kevin’’

’’Haha ring Louis , så att han kan se den’’

.

.

Det av sista dagen på våran semester nu ska vi åka vidare till London. Killarna har börjat med den nya turne genom England och Irland. ..

.

.

Okej nu blev det en inlägg så där jag. Jag ska skriva om en gäng tjejer som är dom tjejer som kommer åka och se One Direction i London de 5 första kommentarer som jag får kommer tjejerna heta :D




Kommentarer
MOIS

HI CUTIEPIE.

2012-02-29 @ 16:50:50 | http://moiscarlsson.blogg.se/
Mathilda

hej hej hemskt mycket hej

2012-02-29 @ 16:53:40
daniella

gryyymt bra, daria<3

2012-02-29 @ 16:58:50 | http://onlymedaniella.blogg.se/
Alva

Tjo fan! du skriver jätte bra!! :)

2012-02-29 @ 17:01:42
Sofie

hej daria, vad bra din novell är ! ha det så bra !

ojvadseriösjagkännermig

2012-02-29 @ 17:04:03 | http://sofiess.myshowroom.se/
Bianca

Jag skulle vilja vara med ! :)

2012-02-29 @ 17:42:59 | http://biiancaaeriksson.blogg.se/
Sofia Tomlinson

Jag är jättejättegärna med! :) <3

2012-02-29 @ 17:43:48
Ines

Jag skulle vilja vara med. :) ♥

2012-02-29 @ 17:43:59 | http://inessp.blogg.se/
andrea

hellooo

2012-02-29 @ 17:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback