Novell del 35 by Daria

>>Zayn’s perspektiv<<

.

Harry ringde mig igår och sa vad som pågick. Jag ringde Ida direkt och vi bestämde oss för och åka ner till dem. Jag fixade mig snabbt Ida fixade sig och vi tog den snabbaste flyget till Stockholm.

.

.

Framme i Stockholm.

.

Vi landade på Arlanda. Ingen förutom Harry och Megan viste om att vi skulle åka ner. Vi tog taxi ner till dom. Harry ställde sig fram för mig och skräck.

.

’’Oh Zayn min älskling’’

.

Megan hällde i ett barn, och bredvid henne stag det en tjej. Undra vem hon var. Ida sprang fram till Megan och krama om henne. Dom börjar gråta.

.

.

’’Varför gråter ni’’ frågar jag och kollar på dem.

’’Zayn ta det lugnt, tjej snack you know’’ säger Harry.

’’Zayn, Ida det är Clara min kusin’’ säger Megan.

’’Hej’’ Säger vi båda.

’’Omg du du du du…’’ säger Clara och hakar sig på ordet du.

’’Ja ja ja’’ Säger jag och börjar le

’’OMG DU ÄR ZAYN MALIK’’ skriker hon ut.

.

Både Harry och Megan börjar skratta. Då får jag syn på ett liten pojke som kollar på mig konstigt.

.

’’Vem är du och vad gör du här’’ säger han och leker kaxig.

’’Jag heter Zayn och det är min tjej Ida’’

’’Megan säg till dom att dom ska gå här ifrån, farmor får inte se dom här nu…’’ Säger han till Meg.

’’Cody det är mina vänner dom är snälla’’ svarar hon.

.

Då börjar den lilla pojken på hennes händer och gråta. Hon försaker lugna ner han, men det går inte. Vi ser en bil som åker mot oss. Ifrån den kliver Megans pappa med hans nya fru och en gammal kvinna. Megan springer fram till henne och kramar om henne.

.

.

>>Megan’s perspektiv<<

.

Farmor hade kommit hem. Men vi har bokat resan hem till London nu nästa vecka, så vi hade mycket tid över jag visade för farmor katten som killarna hade hittat, hon ville ha den. Vi packade oss och tänkte åka till mormor men pappa sa nåt som jag lev riktig arg över.

.

’’Megan din mormor åkte till Canada igår’’ säger han

’’Pappa skojar du med mig, hon skulle ju stanna för min skull ne så åker hon ner till morsan och mina två systrar.  Vart ska vi ta vägen nu då. Jag kollar på Harry och säger  ’’ Jag tror vi måste åka hem igen’’. Han kollar på mig och säger att det ingen fara och att vi kan stanna över i nån hotell. Han ringer upp till Emma och Niall som också var här. Men dom va inne hos Sony Music, för att hjälpa att skriva låtar.

.

.

Vi skulle mötta upp dom och åka till grönalund. Men frågan var bara om inte alla fans skulle hoppa på oss. Så vi tog oss en promenad ner till gamla stan och kollade på alla det fina byggnader.

.

.

>>Emma’s perspektiv<<

.

Det va första gången jag var i Sverige.  Jag blev chokad av det som killarna var med om i gamla stan. Det sprang typ 50 tjejer fram till oss och började fota och filma killar. Jag Ida och Megan blev nästan på hoppade och vi ställde oss åt sidan och bara kollade på när killar blev nästa upp ätna. Efter en kvart, kom Securitas och tog oss med killarna i bilen. Det va första gången jag va med om sånt.

.

.

Till slutet av veckan fick vi gå med en vakt ute på stan.

.

>>Niall’s perspektiv<<

.

Det va kul i Sverige igen. Men det kändes jobbigt att vi fick gå med en vakt till slutet av veckan. Vi åker hem idag. Våran nya turne kommer och börja släppas. Det kommer nog släppas flera för att det går så fort slut. Hur kommer det vara nu.

.

.

Vad kommer hända under med killarna och deras tjejer. Nu när inget med turne eller sån händer J har ni några tips kommentera :D

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback