Novell del 34 by Daria

Morse fick jag ett samtal av pappa att han hade åkt ner till farmor (hon bor i Sverige) för att hon är på sjukhuste. Han viste att vi skulle komma och frågade om jag inte kunde ta hand om Drew och Cody ett tag. Själv klar tacka jag ja. Jag och Harry hade planet ner till Stockholm vi säte oss på planet och åkte.

.

.

>>Maria’s perspektiv<<

.

Megan och Harry åkte till Stockholm. Det var bara med Megan jag gick bra överens med. Resten va typ sura för att Louis ville ha mig och inte Cassie. Jag jobbar som en modell. Jag är ju 20 år gammal och redan har en dotter. Min dotter heter Julia, och jag fick henne när jag var 16år gammal. Ja jag vet jag va ung. Men Julia var det bästa som har hänt mig i mitt liv. Hennes pappa dog när hon va ett år gammal, men nu kallar hon Louis för sin pappa.

.

.

>>Louis’s perspektiv<<

.

Julia var nog det sötaste barnet jag kände. Okej för alla tidningar som skrev om att Maria är dålig mamma och undrar varför Julia kallar mig pappa. Jag tycker det bara är söt, hon är som en riktig dotter för mig.

.

.

>>Harry’s perspektiv<<

Framme i det underbara Sverige. Jag älskar och vara här speciellt med Megan, vi skulle hälsa på hennes mormor men det blir annorlunda vi ska först åka till hennes farmor och passa Drew och Cody men det spelar ingen roll jag blir bara glad.

.

.

Vi landade på Arlanda. Alla fans viste ju att jag skulle åka ner till Stockholm. Jag håller i en Jordgubbsförpackning och vatten. Vi tar oss genom alla fans går in i bilen och åker för och mötta Megans pappa.

.

>>Megan’s perspektiv<<

.

Vi är framme vid farmors hus. Jag och Harry stiger ut, pappa står med  Drew på händer.

.

’’Hej Megan ’’Kramar han och mig.

’’Hej pappa hur mår farmor’’

’’Det är bra nu, jag och Sofia ska åka till farmor’’ han ger mig Drew och går in i bilen.

.

.

Jag ser Cody springa ifrån sjön som ligger precis vid farmor hus.

.

’’HARRY’’ skriker han .

’’Ja Cody’’ Säger Harry och lyfter upp han.

’’Kom vi går in, vi kan ta en promenad snart’’

’’Men Megan jag och Harry kan gå själva’’ säger cody och kramar Harry.

’’Hjärtat nej jag måste byta om sen kan vi gå’’

’’Cody lyssna på syran, hon vet vad hon säger’’

.

.

Vi går in i farmors hus. Jag har levt här under sömmarna när vi bodde här. Jag tar på mig en Kjol stor tröja och leggins. Sedan går jag in till stora rummet och säger.

.

’’vi kan gå nu’’

.

Vi går utanför stugan. Jag ser en bil som parkerar och ifrån den stiger Clara ut. Vad gör hon här? För er som inte vet vem Clara är. Så är hon fasters dotter.

.

.

’’Vad gör du här’’ frågar jag.

.

Hon ställer sig och kollar på Harry och Cody som leker. Hon kollar och skriker.

.

’’OMG ÄR HARRY STYLES HÄR?’’

’’tss va tyst, viste inte du att Harry är min kille’’

’’Va skojar du’’

’’Nej Clara’’

.

.

Clara kunde inte fatta att jag och Harry var ett par. Cody springer till mig tar tag i mitt han och säger.

.

’’Du måste se vad jag Harry och Drew har hittat’’

.

Jag och Clara springer med Cody till Harry. Han står och håller i en liten katt unge.

.

’’Jag blev kär’’ säger Harry

’’Jaha så du blir kär i en katt men inte i mig’’

’’Älskar dig’’ kollar han på mig.

’’Kan inte vi ta med oss den hem’’ säger Cody.

.

Jag kan inte bara säga nej. Vi tog med oss katten hem till farmor. Clara behövde åka hem men hon lovade och komma imorgon. Det känns skönt och slipa alla paparazzi när man är här farmor bor.

.

.

Vad kommer hända i nästa avsnitt.  Kommer Ida och Zayn åka till Stockholm för och hjälpa Harry och Megan. Blir Louis sur på Maria eller kommer det älska varandra ? Det kommer snart :D




Kommentarer
Ida Skoglar

Super :D <3

2012-02-23 @ 07:49:38 | http://myonlylovestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback