Novell del 30 by Daria

Jag vaknade, kollade på Harry som log bredvid mig. Han är så vacker när han sover. Inte för att han är ful annars men han är lite speciell när han väll sover. Hans hår ligger över ögonen jag måste bara dra bort dem. Jag drar håret och sidan och ser hur han öppnar ögonen sakta. Han kollar upp på mig och säger.

.

’’Idag gäller det’’ Och ler.

.

Idag skulle killarna få reda om dom van Årets Singel. Harry värkande riktig taggad. Trots allt var Whats make you beautiful  en fin låt. Om killarna vinner ska dom sjunga låten. Vi började klädd på oss trots allt måste flygga till Uk igen bara för och vara med på en gala. Jag fixade håret sminkade mig och tog på mig klädningen.

.

’’Vad tycker du’’ Frågar jag Harry.

’’Oh shit va snygg du är, om inte vi skulle åka skulle jag klä av dig’’ Skrattar Harry till mig.

’’hihi din snusk pojke’’ Säger jag och kramar han.

.

.

>>Cassie’s perspektiv<<

.

Idag åker vi till Uk igen jag tog på mig min guldiga klädning och frågade Louis vad han tyckte om den. Vi hade bråkat igår kväll. Han kollar på mig och säger .

.

’’Den va fin’’ han ler inte ens.

’’Bara fin, gillar du inte mig längre’’ Frågar jag och börjar gråta.

’’Cassie nej det inte så, du ser fin ut vi pratar om det sen när vi är tillbacks ifrån UK’’

.

>>Ida’s perspektiv<<

.

Jag har sätt att Cassie och Louis inte gick överens nu. Jag hade köpt en grön klädning med öppen ryg. Fixade mig och visade mig för Zayn.

.

’’Vad tycker du sötnos’’ säger jag full glad.

’’Du ser ut som en ängel’’ Säger han .’’Vad tycker du om min outfit’’ Ler han fast ahn hade på sig pyjamas.

’’Snyggt hehe’’

.

>>Harry’s perspektiv<<

.

Vi säte oss på flyget och började åka mot UK. Ida och Zayn satt och kollade på nån random serie . Niall satt med Liam. Cassie satt för sig själv Loui satt vid fönster och kollade ut. Sofia och Emma hade stannat i Miami, vi åkte lixom med en privat plan och alla fick inte plats här. Jag och Megan började snacka om vad som händer mellan Cassie och Louis.

.

’’Vad är det med dom?’’ Säger jag .

’’Jag vet inte Cassie är konstig’’ Viskar hon till mig.

’’Louis har sakt nåt om att han träffade en tjej i London och hennes namn va Maria, tänkt om det är nåt mellan dom två’’

’’Oj det skulle betyda varför dom inte kommer överens’’

’’Bra att vi kommer överens gumman’’ Säger jag och ger henne en puss.

.

Frame i Uk kom det en limousin och hämtade upp oss. Vi skulle nu till galan.

.

.

>>Megan’s perspektiv<<

.

Vi va framme alla dessa kändisar hade ju hur snygga klädder som helst. Vi alla stiger ut ifrån bilen och börja gå mot röda mattan. Då springer det fram en gäng paparazzi som vill fota våran gäng. Harry ser väldigt stressad ut. Vi satte oss vid bordet bredvid oss satt Ed Sheeran. Harry och Ed är jätte bra vänner.

.

.

>>Ida’s perspektiv<<

.

Killarna ser stassade ut Zayn håller min hand och små ler. Jag vet att han vill vinna och att det skulle betyda mycket för dom.

.

.

Nu står manen som ropar upp namnet uppe på scenen han leker cool och säger ett skämt. Han tar upp kortet med namnet och säger så.

.

’’Årets singel är …’’

’’OMG OMG Säg’’Skriker Zayn till.

’’Årets singel är Whats make you beautiful med One Direction’’

‘’JAAAa’’ Skäk alla på en gang.

.

.

>>Megan’s perspektiv<<

.

Harry reste sig upp på en gång och började skrika av glädje.

.

’’jag är så glad’’ Säger han

.

Killarna går upp på scen och tar tag i prisen. Och sen ska dom sjunga Whats make you beautiful. Dom var hur bra som helst killarna hade fått många applåder. Efter de gick killarna ner för och sätta sig brevid.

.

’’Jag är så glad’’ Säger Harry till mig.

’’Jag är glad för din skull, hjärtat’’ säger jag och kramar om han.

.

Efter fest hade jag Harry Zayn och Ida och Ed vart med varandra. Jag hörde ifrån Ed att Louis och Cassie hade bråkar om nåt och att Cassie inte hänger med till Miami igen. Vi hade festat ett tag vi åker till Miami snart om några timmar. Frågan är om Cassie och Louis kommer vara med varandra. Och vem är Maria för Louis.

.

Nästa Kapitel kommer upp snart :D

 




Kommentarer
Ida skoglar

Sluta ska du döda mig måste veta nu nu nu. Skit bra :D <3

2012-02-19 @ 22:25:50 | http://myonlylovestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback