Novell del 28 by Daria

Kvällen i Miami va underbar killarna hade roligt. Deras fans där va underbar. Jag och tjejer va inte framme på konsertet men killarna skrev hur sjukt kul det var. I Miami bor Liams kusin Daniella. Plus att min och Harrys kompis Sara bor här också. Jag och Sara är väldig bra vänner hon och hennes kille Drew. Det va länge sen jag träffade henne.

.

.

Jag Emma, Sofia, Cassie och Ida tänkte innan vi träffar Sara och Daniella. Tänkte vi dra och shoppa jag lättade efter en fin klädning som jag kan ha på galan. För killarna är med och tävlar om årets singel. Cassie hade köpt en guldig klädning. Ida hade också köpt nån . Jag viste inte om Emma eller Sofia skulle följa med så jag frågade inte dom.

.

.

Så vi drog ner till stan i Miami vi går lixom i en stad där alla vet vem alla är.  Tänk vi träffar nån kändis eller nåt. En liten tjej kom fram till mig och Cassie och frågade om vart killarna var. Vi svarade att dom sover efter en bra spelning. De frågade om dom kunde ta kort med oss. Självklart får dom det.

.

.

’’Kolla den klädningen’’ Pekar jag på en skylt docka.

’’Wow den va skit fin’’ Säger Ida

’’Den skulle passa dig’’ Säger Emma och ler

.

Vi går in jag ber kassörskan att hon ger mig klädningen så jag kan prova. Det va en grå thaight klädning med ett öppet hål under armen och den va anmäl snygg. Jag tog på mig den gick för och visa mig för tjejer.

.

.

’’Vad tycker ni’’ frågar jag och kollar mig i spegel.

’’Den va hur snygg som helst’’ Säger Ida och ler.

’’Wow’’ säger Sofia och Emma

.

Cassie verkade tycke den va fin men , hon ville ha den finnaste klädningen på galan. Jag börja bli riktig arg på Cassie.

.

.

Jag köpte klädningen och sen gick jag för och mötta Harry och Liam vi skulle träffa Daniella och Sara.

.

.

Jag ser Sara hon står och kollar åt min sida. Sjuk känsla att få träffa sin vän som man inte har sätt på ganska så länge. Hon ser så vacker ut.

.

.

’’Omg Sara’’ Skriker jag och kramar om henne.

’’Tjena bruden’’ Säger hon och ler.

’’Ska inte du krama din bästa vän’’ Säger Harry.

’’Jo hej Harry’’ Säger Sara och kramar om han.

’’Sara det är Liam’’ Pekar jag på Liam.

’’Hej jag vet’’ Säger hon.

’’Tja’’ Hör man Liam säga

.

.

>>Sara’s perspektvi<<

.

Jag känner Megan och Harry jätte väll. Vi träffades en gång under Sverige  turne för Coldplay. Och vi blev vänner direkt. Jag blev galet glad när Harry och One Direction fick 3 platsen i x-factor. Och Sen när jag fick reda på att Megan hade flyttat till London och att dom blev tillsammans.  Det va sjukt kul.

.

.

>Liam’s perspektiv<<

.

Daniella är morbrors dotter, hon är 2år yngre än mig. Hon är en mörk blond tjej på 165cm och anmäl fin.

.

’’Kolla där står Daniella’’ Hör jag Sara säga.

’’Va känner du henne?’’ Säger ja.

’’Ja haha vi går i samma skola’’ säger hon och skrattar.

.

Vad kul att få höra att Sara känner Daniella. Vi gick fram till henne sen gick vi till hotellet vi bodde på. Där hade vi en grill fest. Alla såg så glada ut Ida och Megan fick för sig att börja leka med vatten färg dm hade på sig precis lika dana kläder. Short med en mag tröja och dom va fulla av färg på hela kroppen.

.

’’Ska inte ni vara med’’ skriker Megan.

.

.

>>Megan’s perspektiv<<

.

Det va jätte kul att leka med färg. Harry satt på en stol jag kom fram till han och gav han en stor kram .

’’Vad gör du’’ Frågade han.

’’hihi kramar dig’’

.

Hela han va av färg. Han börjde sig fram tog tag i färg flaskan och hällde ut allt över sig och kramade mig. Tur som det hade vi en pol här. Jag Harry och Ida tog tag i varandras händer och hoppade in till vattnet.

.

Då skriker Zayn ’’Yeah Buddy Dj Malik in the house’’ Och börjar spela upp Loca People. Harry kommer nära mig och skriker till tillsammans med Louis.

.

’’ALL DAY ALL NAIGHT’’

.

Haha söta killar. Klockan börja närma sig midnatt. Drew hämtade upp Sara och Daniella. Harry och jag la oss för att vi skulle sova. Imorgon gäller det. Undra om killarna vinner.

.

Jag vet den av inte precis bra. Men kommentera?? :D Snälla puss




Kommentarer
daniella

yeeeeey, i am in it. Dock e jag 170cm men de gör inget;)<3

2012-02-19 @ 11:41:39 | http://onlymedaniella.blogg.se/
Sara

YEEEY!!! :D :D :D

åå jag har kramat Harry :') nej okej.. hahah ;) Men kommer jag vara med i något mer kapitel? :)<3

2012-02-19 @ 13:40:31 | http://saarabergstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback