Novell del 27 by Daria

>>Harry’s perspektvi<<

.

Cassie och hennes kompis Sofia kom till New york igår kväll . Louis verkade verkligen sjukt glad. Megan har gjorts tatuering och jag gillar den. Idag åker vi vidare till Miami. Där vi ska uppträda igen .

.

.

Framme i Miami. Vi bor i en apartament med en pol utanför. Som vanligt älskar Meg att sola. Hon springer in i vårat rum tar på sig den ros/svarta bikini och sprang och la sig på gräsmattan utanför.

.

’’Kom så ska vi sola’’ Skriker hon till mig.

’’Megan jag kan inte nu vi ska öva’’

’’Men vad tråkig du är’’

.

Då hör jag att nån knakar på dörren. Jag öppnar och ser Ida. Hon såg så arg ut.

.

’’VART ÄR MEGAN’’ Skriker hon.

’’Ute och solar’’

’’Okej’’ Och då går hon in.

.

.

>>Ida’s perspektiv<<

.

När Cassie kom blev allting konstigt. Louis är bara med henne och Sofia. Dissar helt och hållet sina vänner typ.

.

’’Megan jag få damp’’ skräck jag till henne.

’’Ta det lugnt, Vad har hänt?’’

’’Jag blir så arg på Cassie’’

.

>>Megan’s perspektvi<<

.

.

Cassie är min bästa kompis, så jag ska inte snacka skit men jag kan lova att allt blev konstig sen hon kom med hennes kompis.

.

’’Ida jag är så tröt på allt det här’’

’’Men vad kan jag göra, jag stör mig på de’’

.

Då kommer Cassie och Sofia springande till oss och sätter sig på gräset.

.

’’ Hej tjejer vilken härlig väder’’ Säger Cassie.

’’Ja bra för och sola’’ Säger Sofia.

.

Ida kollar på mig och retar upp Sofia.

.

’’Ska vi gå ut till stranden och bada tjejer?’’ Frågar jag och ler kaxigt mot Ida.

’’Oh vilken bra ide’’ Svarar Sofia.

.

Jag känner inte Sofia så väll. Hon var vän med Cassie, dom gick i samma skola. Sofia var också en vän Liam de gick i samma klas och deras föräldrar va vänner med varandra. Det sägs att Liam och Sofia är g. Jag har sätt bilder på dom.

.

.

>>Emma’s perspektiv<<

.

Jag saknar Niall så mycket. Innan han åkte träffades vi i parken utanför hotellet dom bodde på. Vi satt på en bänk han tog tag i mitt han och sa.

.

’’Nu åker vi till Miami, jag kommer sakna dig tjejen’’

’’Jag kommer också sakna dig’’ Svara jag och börja gråta.

’’Gråta inte snälla’’ Sa han och tog min hand ännu hårdare.

’’Nu när jag ändå väll har lärt känna dig, så åker du nu’’ gråter jag ut.

’’Men gråt inte, sluta gråta för min skull’’ Han böjer sig fram tar tag i min midja och kysser mig.

.

Det va nog mest magiska grejen i mitt liv. Efter att han kysste mig kollade han rakt i mina ögon och viskade ’’Jag älskar dig’’ i mitt öra. Jag kollade upp på han och gav honom en till kyss.

.

.

Nu är dom i Miami och jag saknar han. Jag har bara kvar nummer ska skriva till han. Jag tar fram mobilen och skriver till Niall.

.

’’Hej Niall jag sitter på bänken  i parken och saknar dig, vill ju vara med dig och kunna hålla om dig puss din Emma’’

.

Jag får svaret direkt.

.

’’Hej gumman saknar dig också, ta flyget och kom hit älskar dig’’

.

>>Niall’s perspektiv<<

.

Vi ska uppträda nu ikväll jag skulle vilja att Emma skulle vara här. Jag älskar henne verkligen livet blev bättra när jag träffade henne. Men hon kommer imorgon hit till oss då kommer alla vara här. Harry med Megan, Louis med Cassie, Jag med Emma, Zayn med Ida och Liam med Sofia.

.

Ja nu kommer det rulla på kommer Liam och Sofia bli tillsammans hur kommer Harry och Megan, kommer det nån mer med i novellen  det får vi se:D




Kommentarer
DANIELLA DEN BÄSTASTE!!!

Jag skulle gärna vilja vara Liams kusin!

Eftersom jag gillar typ samma saker som han och han e helt underbar! xx

2012-02-18 @ 11:15:10 | http://onlymedaniella.blogg.se/
Sara

Jag skulle sjuuuukt gärna vilja vara Harrys och Megans vän :) Skulle bli hur glad som helst då! För jag och Harry har en hel del gemensamt och Megan också... Jag kan tänka mig att vi skulle bli vänner om jag träffade dom. Och Harry är helt underbar och jag skulle typ göra vad som helst för att vara hans vän i verkligheten. :)<3

2012-02-18 @ 15:22:36 | http://saarabergstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback