Novell del 26 by Daria

Morgonen i hotell rummet.

.

Jag vaknade runt halv 12 av att Harry sjöng i duschen. Ställde mig upp ifrån sängen och rusade in till toan samtidigt som jag skrek ’’Harry kan du vara tyst’’ han drog bort grinden och kollade på mig och sa

.

’’Oj väckte jag dig’’

’’Nej Harry du bara sjöng jag vakna av mig själv’’ Kollar jag på han och säger efter ’’ Vad tror du’’

.

Han tar på sig en handduk över sin blöta korp kommer närmare mig tar tag i min hand och säger.

.

’’Förlåt jag ville ju inte väcka dig sötnos’’

.

Varför ska han alltid vara så söt mot mig. Jag tar tag i hans andra hand och svarar.

.

’’Jag är älskar dig’’

.

.

>>Ida’s perspektiv<<

.

Jag vaknade av att Zayn sprang runt i hotell rummet och loggade mat. Jag kollade upp på han och frågade.

.

’’Vad gör du Zayn?’’

’’Fixar mat till dig’’ Svarar han och ler .

’’Mat till vem, Zayn snälla’’ kolla jag och skäms .

’’Men är du inte hungrig ? Jag vill ju ge dig mat’’

’’Zayn jag är inte hungrig’’

.

Han sätter sig ner på kanten av sängen kollar på mig och säger så ’’ Jag vill ju få dig och må bra’’ Jag tänkte gud vad söt Zayn är och svarar ’’ Bara du finns här för mig så får du mig och må bra ’’.

.

Megan skulle tatueras idag. Jag Zayn och Harry skulle hänga med henne till studion. Hon och jag skulle fixa samma tatuering asså 5 fåglar på handleden.

.

.

>>Megan’s perspektiv<<

.

Jag sminkade mig tog på mig en svart linne och rosa kavaj till korta short och svarta klack skor och gick mot dörren. Hörde Niall säga.

.

’’Ska ni till stan?’’

’’Ja vi ska ju tatuera oss, jag och ida asså’’

’’Kan jag och Emma hänga med er’’

’’Emma vem är det?’’

.

Då förklara Niall om tjejen han träffade igår och att han tror att hon är den perfekta tjejen för han.

.

’’Klart hon får hänga med , Jag ska bara fråga Liam och Louis om dom vill hänga med’’

.

 

Jag gick fram till killarna men dom ville stanna kvar. Louis skulle träffa  Cassie som skulle komma till oss och Liam ville åka med Lou.

.

.

Jag har du väntat på Cassie sjukt länge. Hon som va så orsaker på och åka. Till slut ska hon jo komma och det är bra.

.

Bara tanken av att jag ska tatuera mig blir jag rädd. 5 fåglar asså grejen med dom var att fåglar är fria och när man är ung så är man fri och andra saken var ju att killarna i one direction är 5 personer. Och dom är som fåglar för mig .

.

.

Vi skulle ju träffa Nialls kompis Emma. Hon värkade ju snäll Niall går fram mot henne och ger henne en kram. Sedan går dom mot oss.

.

’’Hej jag heter…’’Jag hinner inte säga klart

’’Hej du är Megan ja jag vet, Jag heter Emma’’ Säger hon.

’’Hej jag heter Ida’’ Säger Ida blygt

’’Hej jag vet det också’’ Svarar Emma

’’Vi ska till en tatuering studio, jag och Ida ska tatuera in 5 fåglar’’ Säger jag och kramar Harry samtidigt.

’’Åh ta inte det på nåt konstigt men jag kan inte tro på att jag står här med One Direction’’ Säger hon och börjar skratta

’’HaHa va söt du är’’ Säger Harry och ler mot mig.

’’Hej är inte jag söt då’’ Kollar jag mot Harry med en ledsen min.

.

Då kollar Harry på mig och ger mig en puss.

.

.

Framme i tatuering studion sätter jag och Ida oss på stolar och visar hur vi vill bli tatuerade. Zayn håller i Idas hand hon biter sig i läppen för det gör så ont. Harry håller mig i handen och säger.

.

’’Klara jag av att bli tatuerad så gör du också’’ Och pussar mig på kinden

.

.

Det tog kanske en halv timme va tatueringar klara dom såg precis lika dana ut . Niall tar fram mobilen och twittrar bilder och tagar oss.

.

.

>>Emma’s perspektiv<<

.

För några dagar sen skulle jag aldrig tro att jag skulle träffa One Direction. Nu är jag på g med Niall. Jag va ute på stan med Zayn och Harry med deras tjejer. Sånt händer ju bara i filmer. Men nej jag ska ändå alltid lyckas. Först träffade jag Justin Bieber på gatan i Miami och nu kommer jag dejta Niall ifrån One Direction.

.

.

>>Niall’s perspektiv<<

.

Vi drog ner snabbt till Starbucks och köpte lite juice. Sedan gick vi vidare imorgon åker vi till Miami och har spelning där det blir nog kul och träffa alla Fansen där. Föresten kommer Cassie och hennes kompis hit så vi kommer nog ha kul.

 

Förlåt för en kort inlägg men viste inte riktig vad jag skulle skriva om men nu är det klart :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback