Novell del 25 by Daria

Vi går fram till baren. Harry beställer några drink. Ger en av dem till mig och Niall. Tänk om jag just nu Miley Cyrus det skulle nog kännas som om tiden stannar. Harry kollar på mig säger’’ Kolla inte bok du kommer få hjärtattack’’ Jag vänder mig om och får syn på Miley som hade på sig en drömm outfit. En Body med short och banden på håret.

.

.

’’Harry hjälp jag vill lära känna henne’’ Säger jag samtidigt som jag skakar.

’’Megan ta det lugnt vi kan ju gå fram till henne snart’’ Kollar han på mig och ler.

’’NEJ Jag vill nu’’ Skriker jag –

’’Sluta vara så taskig mot Megan’’ Säger Niall som vill också träffa Miley.

’’Okej okej vi går fram’’

.

.

Vi går sakta fram till Miley, Harry petar på hennes axel.

.

’’Hej Miley’’ säger han som om han känner henne.

’’Hej Harry’’ Säger hon som om hon känner han.

’’Jag är här med One Direction och min flickvän hon vill lära känna dig en stor fan’’ Säger han.

’’Ja vist’’ Kollar hon mot mig och ler ’’Hej’’

.

Omg jag står här just nu och pratar med Miley Cyrus. Jag kunde inte förstå det. Jag kollar mot henne och säger stessad.

.

’’Hej jag kan inte tro att jag pratar med dig’’ Säger jag väldigt fort vet inte om hon förstår nåt vad jag sa.

’’Hej Megan tror jag du heter’’ säger hon.

.

Fatta Miley Cyrus viste vad jag heter undra hur.

.

’’Oj hur viste du vad jag heter’’

’’Jag är en fan av One Direction såg dig i tidningen en gång med Harry’’ Viskar hon.

’’Jaha får jag ta kort med dig’’

’’Självklart, Harry kom och fota oss’’ Säger hon åt Harry.

.

.

Harry tar tag i min iphone säger så va glada och le. Sen tar han tag i Miley iphone och fotar oss men den också.

.

’’Är du glad nu älskling’’ Frågar han.

’’Om jag är, Dum fråga ’’ Tar jag tag i hans hand.

’’Du är så söt’’

’’Aww vad ni är gulliga’’ Säger Miley och ler mot oss.

’’Haha’’ Skrattar jag och Harry samtidigt.

’’Jag måste gå till Liam vi hörs sen på facebook eller twitter’’ Liam asså hennes kille inte våran Liam i 1D.

.

.

Niall ser så ensam ut jag går fram till han och frågar om han inte vill dansa med nån.

.

’’Nja jag kan inte dansa’’ Säger han och skrattar.

’’Alla kan dansa kom igen’’ Säger Harry och börjar göra sina movs mot mig.

’’Haha ja ser du Harry tror att han kan dansa men nja det kan han inte’’ Säger jag.

’’Pff’’ Svarar Harry och tar tag i mig.

’’Jag vill inte dansa gå försfin’’ Säger Niall och kollar ner på marken.

.

.

>>Niall’s perspektiv<<

.

Innan Megan hade frågat om jag ville dansa fick jag syn på den tjejen. Hon hade perfekt långt mörkt hår fin lende perfekta mörk blåa ögon. Jag är en kille som inte vågar mycket det ända sättet jag utrycka mina känslor på var att spela gitarr. Jag kollade på henne och ville få ögon kontakt. Hon kollade, shit hon kollar på mig. Jag kanske ska börja gå och prata med henne.

.

Jag går fram till henne och säger.

’’Hej’’ Och ler.

’’Hej det är du som är Niall ifrån One Direction’’ Frågar hon.

’’Ja det är jag’’ ’’ Är du fangirl?’’

’’Ja jag älskar er får jag ta kort med dig’’

’’Ja asså ja klart du får ta kort med mig, men innan kan inte vi dansa’’

’’Va vill du dansa med mig?’’

’’Ja jag sa ju det’’ Kollar jag och skrattar.

’’Oj vist kan vi dansa’’

.

.

Vi började dans till en snab låt men efter nån minuter kommer det en lugn låt vi börjar dansa. Jag kollar på henne och frågar.

.

’’Vad heter du?’’

’’Emma heter jag ’’

’’Emma oh vilken fin namn’’ Ler jag mot henne.

.

Jag vill ju får Emmas nummer jag kanske frågar så kanske vi kan ses nån anan dag.

.

’’Du kan jag få ditt nummer så vi kan träffas’’

’’Omg skojar du?’’ Frågar hon och ler.

’’Nej ge mig nummer nu tack’’

.

Jag fick Emmas nummer. Jag har nog träffat min drömm tjej.

.

.

Efter festen gick vi till hotell rummet jag lägger mig i sängen tar fram mobilen och messar Emma. ’’Hej snygging, tröt efter festen’’ får svaret på en gång. ’’Ja vi glömde ta kort med varan’’ jag svarar’’ Vi kan väll träffas imorgon’’ ’’Ja ska sova god natt’’ ’’god natt ’’

.

Vad händer i nästa del ja haha det blir nog kul  :) komentera:)

.

Ps jag tror jag kör på en tävlinng om vem ska blir Liams tjej kommentera varför just du ska blir det .




Kommentarer
Madeleine

Åå jag älskar er blogg så mycket som jag älskar killarna!! Jag skulle bli jätte glad om jag fick va Liam tjej! Like a dream come true:D älskar honom av hela mitt hjärta! Börjar nästan gråta bara jag tänker på hur fin han är! Så snäll kan jag få va hans flickvänn i er novell snällasnälla. Ni är bäst!!!<33

2012-02-12 @ 22:49:43 | http://maybeee.devote.se
Madeleine

Åå jag älskar er blogg så mycket som jag älskar killarna!! Jag skulle bli jätte glad om jag fick va Liam tjej! Like a dream come true:D älskar honom av hela mitt hjärta! Börjar nästan gråta bara jag tänker på hur fin han är! Så snäll kan jag få va hans flickvänn i er novell snällasnälla. Ni är bäst!!!<33

2012-02-12 @ 22:50:29 | http://maybeee.devote.se
sofie

Jag vill bli Liams flickvän därför att jag älskar den "lilla" pojken med den otroligt grymma rösten och alla hans frisyrer. Danielle har sån otroligt tur som har honom och dom kommer/hoppas vara tillsammans hur länge som helst så om jag vann det här så skulle det bli som en "imagine" och en stor dröm gå i uppfyllelse !

Och sen vill jag ju vinna för att jag är bäst (a) <33

2012-02-12 @ 22:50:51 | http://sofiess.myshowroom.se
Moa

Liam är en extremt talangfull kille, hans röst är helt perfekt! 1D har verkligen förändrat mitt liv, och att vara Liams tjej i den här novellen skulle seriöst göra mig så jävla glad! <3 att kunna läsa om mig själv med Liam vore helt perfekt och så grymt underbart. Skulle be oerhört tacksam och du skulle få en riktigt stor internetkram av mig då :DD <3



kramis!

2012-02-12 @ 22:56:09 | http://moiscarlsson.blogg.se/
Sara

Jag vill bli Liams flickvän för att Liam är så underbar att man bara vill typ döda han.. Han är en av de 5 finaste som finns på jorden! Jag älskar honom och han är så otroligt bra! Hans röst är hur fin som helst och ja... (Egentligen ville jag ju vara Nialls flickvän men nej nej... :( DISS) MEN LIAM PAYNE ÄR SÅ FKN UNDERBAR OCH JAG VILL VARA HANS FLICKVÄN. PUNKT.

2012-02-12 @ 23:00:32 | http://saarabergstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback