Novell del 23 by Daria

Hotell rummet Harry lägger sig på sängen kollar på mot dörren till toan där jag tar bort sminket och byter om han skriker ’’Meg kom hit’’

.

-Ja vänta bar jag ska byta om.

.

Jag tar på min mina shorts en linne och har en bulle på håret jag går mot Harry. Han kollar på mig och ler. Han tar tag i min midja och börjar smeka mig. Vi lutar oss bok han börjar kyss min hals och sedan går han ner mot min bröst och ner för magen. Skulle allt hända nu skulle vi två ha sex för första gången? Harry tar mig tröjan jag tar av hans tröjan. Allting gick så fort det går inte och beskriva känslan.

.

.

Jag vakna runt halv tolv kollade på klockan. Shit om 3 minuter skulle Ida komma in till rummet. Jag ställer mig upp och försakar väcka Harry. Han kollar på mig och säga ’’Måste jag vakna nu’’. JA skriker jag till. Och säger att Ida kan komma hit när som helst. Dörren öpnas Ida står och ser helt levande ut.

.

.

-Hej Ida.

-Hej, har ni haft det kul?

-Va vad snackar du om? frågar jag och rodnar till.

-Haha. Skrattar hon till och pekar på kondominerna som ligger på natt bordet.

.

.

Shit vad pinsamt jag kollar på henne och börjar gap skratta. Ida viste ju att jag aldrig innan hade sex hon kom nära mig och viskar ’’you did it’’ och kramar mig. Det va nog den ögonblicken jag märkte att Harry va inte bara min kille, han va mitt allt utan han skulle jag inte vara hel.

.

.

Killar hade inget planerat för dagen. Jag skulle bara käka med en gammal vän till mig som bor i New york. Och sen går vi säkert på nån natt club med killar.

.

.

>>Ida’s perspektvi<<

.

Zayn hade precis gjort slut med sin föra flickvän Demi. Han var så söt och snäll. Jag frågade mig själv bara om vi två skulle nu bli ihop om det skulle håla? Zayn sa att han ville gå ut med mig på en middag ute i New york. Själv klart tacka jag ja. Jag kan inte tro på det ajg ska på middag med Zayn Malik ifrån One Direction.

.

.

>>Zayn’s perspektvi<<

.

Efter det att Demi hade lämnat mig hade jag svårt med och tänka mig att jag kan blir ihop med nån igen. Men när Megan visade mig Ida jag fick nån konstig känsla i magen som jag fick när jag träffade Demi. Det kändes så skönt men ändå rätt jobbigt.  Jag ville inte gå för fort så jag bjöd ut Ida på en middag här i Now york.

.

.

Hon va så fin hennes långa mörk blonda hår och perfekta hy lyste som stjärnor. Hon hade på sig en fin vit linne och shorts. Hon va perfekt, Vi skulle gå och käka på nån fin restaurang.

.

.

Inte enkelt och heta Zayn Malik. Papparazi gick efter oss till restaurangen och självklar kunde dom inte låta oss va i fred. Till slut sa jag till han som ägde Restaurangen att han skulle säga till dom. Då fick vi lugn och ro. Ida va så vacker, jag blev kär. Jag kan inte bara sitta här jag säger nåt.

.

-Smakar det bra?(hmm vilken fråga ?)

-Jo det va gott.

.

Jag får inte fram ett ord. Kollar bara på henne och ler. Men ne nu räcker det jag räcker handen över bordet och tar tag i hennes hand. Och säger dom orden ’’I like you more than a friend’’ Hon kollar på mig och får tårar i ögonen.

.

-Nej varför gråter du?

.

Hon bara kollar på mig och ställer sig upp. Jag ser att hon behöver en kram jag går fram hon kramar om mig. Jag klarar inte av jag måste ge henne en puss. Jag böjer mig fram och pussar henne på kinden och viskar ’’Why are you crying’’. Jag får inget svar av henne hon bara kollar och tar tag i min hand och ger mig en kärleksfull kyss. Jag lutar mig bak kollar på henne och säger.

.

-Va inte du ledsen nys. Och börjar skratta.

.

Hon kollar på mig och bara ler och svarar.

.

-Haha jo ,men du får mig och må bra.

.

.

>>Harry’s Perspektvi<<

.

.

Vad pinsamt att Ida märkte att jag och Megan hade haft första gången igår. Megan var nys ute på middag med sina new york vänner. Megan kommer in i hotell rummet kollar på mig och säger så.

.

-Harry jag älskar dig . Samtidigt som hon lägger sig över mig.

-Älskar dig också.

-Vet du vem jag såg ute på stan.

-Vem såg du berätta. Säger jag och ger henne en kyss.

-Jag såg Zayn och Ida.

-Vad gjorde dom.

-Haha dom åt på samma restaurang som vi , dom såg mig inte. Zayn och ida kysste varandra.

-Oj va Zayn va snabb med och glömma Demi.

-Tänk han gillar Ida. Hoppas då kanske Ida kan flytta till Lodnon.

.

.

Megan verkade glad. Hon va så sur på Demi efter det hon gjorde mot Zayn. Hoppas bara dom inte gör slut så fort som Demi och han .

.

.

>>Megan’s perspektvi<<

.

Snart ska vi vidare till Hollywood. Där killarna ska ha spelning. Jag saknar Cassie som bara den men skönt och få vara med Harry nu under tiden bara ensam. Jag saknar min nino också min lila vove han har säker blivit så stor nu.

.

Del 24 kommer upp imorgon ! yey




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback